Gå til innhold

Jeg skal ha jenteklubb denne uken men....

Anbefalte innlegg

Bare for å si det først som sist, det er snakk om fire damer så vi holder oss innafor regelen.

Når har det kommet smitteutbrudd på den ene skolen her vi bor. Og det er flere av damene i klubben som har barn på denne skolen. De har gått gjennom første test og fått svar om at deres barn har testet negativt. Men de må testes igjen mot slutten av uken, og treffet vårt er på onsdag. Jeg har skrevet til dem at jeg vil avlyse inntil videre, men det er et par av damene som skriver at jeg er hysterisk og vil bare gjennomføre treffet vårt. Jeg skriver at jeg ikke synes det er så lurt, og nå er det litt lunken stemning......

Er det ikke rett og rimelig å utsette treff nå? 

Anonymkode: 3764c...eb2

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Trodde anbefalingen uansett var å ikke møtes inne. Men det er kanskje bare i Oslo.. 

Anonymkode: fe16f...f46

De nasjonale tiltakene oppfordrer til å møtes utenfor, og til ikke å ha besøk av flere enn 5 gjester.

Anonymkode: 28cfc...e77

Så lenge de ikke er i karantene ser jeg ikke problemet. Vi blir helt ødelagt av dette opplegget med at om du er nærkontakt til nærkontakt til nærkontakt til nærkontakt så skal du isolere deg hjemme. Det går en grense et sted. 

Anonymkode: 3ab4d...4e0

5 hours ago, Anonym bruker said:

Bare for å si det først som sist, det er snakk om fire damer så vi holder oss innafor regelen.

Når har det kommet smitteutbrudd på den ene skolen her vi bor. Og det er flere av damene i klubben som har barn på denne skolen. De har gått gjennom første test og fått svar om at deres barn har testet negativt. Men de må testes igjen mot slutten av uken, og treffet vårt er på onsdag. Jeg har skrevet til dem at jeg vil avlyse inntil videre, men det er et par av damene som skriver at jeg er hysterisk og vil bare gjennomføre treffet vårt. Jeg skriver at jeg ikke synes det er så lurt, og nå er det litt lunken stemning......

Er det ikke rett og rimelig å utsette treff nå? 

Anonymkode: 3764c...eb2

hadde utsatt det

Anonymkode: 6ff02...917

Er de i karantene er det utelukket. Hvis de ikke er i karantene kan du vurdere det, men da bør dere være veldig nøye på avstandskravene og holde minst en, helst to meters avstand hele tiden. Om de sier du er hysterisk så bare erklær deg enig i det. Da har de få argumenter å komme med.

Anonymkode: ee688...e7a

Annonse

• Opprett ny...