Gå til innhold

Eksplosjon med smitte på skolen. Hva hadde du gjort?

Anbefalte innlegg

Mitt barns trinn og klasse er ikke berørt men hele seks klasser er nå i karantene. Antall smittet vet jeg ikke. Jeg vurderer å holde hjemme noen dager til vi får mer oversikt over situasjonen. Skolen har skole for de øvrige klassene. Vi har også mulighet til å holde hjemme om vi kjenner på usikkerhet. 
Så nå tenker jeg veldig. Hva hadde du gjort?

Anonymkode: 6ba86...b18

Fortsetter under...

Annonse

1 hour ago, Anonym bruker said:

Mitt barns trinn og klasse er ikke berørt men hele seks klasser er nå i karantene. Antall smittet vet jeg ikke. Jeg vurderer å holde hjemme noen dager til vi får mer oversikt over situasjonen. Skolen har skole for de øvrige klassene. Vi har også mulighet til å holde hjemme om vi kjenner på usikkerhet. 

hadde holdt hjemme

Anonymkode: dd1a8...644

Anonym bruker skrev (44 minutter siden):

Akurat det har jo lite å si for smittefaren.

Anonymkode: f60aa...126

Det handler om hvor farlig eller ikke farlig dette viruset er. Jeg er ikke bekymret, og hadde sendt barna. 

Anonymkode: 950af...d5b

Jeg hadde gnidd ungene mot en av de smitta og blitt ferdig med dritten. 

Neida, seriøst så hadde jeg ikke holdt hjemme. Vi er ikke i risikogruppen noen av oss, og de i familien som er, er vi ikke i kontakt med om dagen. 

Hadde helt klart sendt på skolen! Orker ikke ny periode som lærer fo4 barnet mitt, itellegg til 8 timers arbeidsdag fra arbeidsgiveren min. Det var ett mareritt sist å gjør det ikke frivellig igjen.

Anonymkode: a2975...e8b

Annonse

Barneskolebarn hadde jeg sendt på skolen. Ungdomsskolebarna hadde jeg gitt strenge formaninger og vurdert hvor god undervisning jeg trodde de ville få på skolen. Mine er flinke til å studere hjemme.

Det største problemet hadde vært hva jeg skulle si om fritidsaktiviteter. Der lærer de så mye og har ikke i nærheten av samme utbytte av å holde på alene hjemme.

Anonymkode: f60aa...126

På mitt barn sin skole er 7 klasser i karantene, men ikke hans. Han skal på skolen i morgen og tenker at det er så trygt det kan få blitt i disse dager. Det var jo tydeligvis i forrige uken han evt burde ha vært hjemme.

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

At seks klasser er i karantene (eller aller helst i ventekarantene) sier ingenting om at det er «eksplosjon av smitte på skolen)!

Anonymkode: 3631f...c3f

• Opprett ny...