Gå til innhold

Er jakker fra H&M grei til barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ett barn på 8 år som er varm av seg så tenker å kjøpe en litt tynnere boblejakke,nå når det begynner å bli varmere. Jeg har dårlig råd siden jeg er arbeidsledig og alenemamma. Fant en jakke til 100 kr på finn.no men den er fra H&M. Yttertøy har jeg aldri kjøpt der før,da har vi kjøpt litt dyrere merker men kjøpt brukt. Men er jakker fra H&M er greit kjøp?

Anonymkode: e26b8...7a9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det går nok helt fint 😊 

Min datter på 11 år, fikk en vinterjakke fra hm til jul. Hun elsker den ❤

Anonymkode: c8981...cc8

Skrevet

Har hatt noen softshelljakker til barna fra HM , de har vært helt supre, og like god kvalitet og slitestyrke som annet. Fant en på salg hos HM til 79,- en gang, den har minste arvet etter eldste, og den er like fin. 

Anonymkode: f9878...602

Skrevet

Datteren min fikk en vinterjakke som ekstrajakke fra HM. Det har blitt favorittjakka! 

Anonymkode: df63b...328

Skrevet

Jaa! Mi har ei jakke fra hm, ei fra wheat og ei fra gullkorndesign. Sistnevnte måtte jeg bare selge videre for den nektet hun å bruke. wheat er god kvalitet og litt brukt, men hun sverger til hm jakka. Den er brukt i nesten to år og det er ingen hull eller bruksmerker i den. Kommer til å kjøpe ny til jul🙏

Anonymkode: dfa95...ab6

Skrevet

Ja jeg er fornøyd med de jeg har hatt, men jeg måtte gå opp hvertfall en størrelse 🙂

Anonymkode: df46c...095

Skrevet

Takk da satser jeg nok på den :)

Skrevet

H&M klær vil bare føre til at barna blir mobbet. Kjøp skikkelige merke klær i stedet!

1670112447_cubus-banbuhusnufsbuhu(hehe).jpg.3f27c2e7291f49eb2d45f1d29b3497b1.jpg

Anonymkode: 06d48...6ef

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

H&M klær vil bare føre til at barna blir mobbet. Kjøp skikkelige merke klær i stedet!

1670112447_cubus-banbuhusnufsbuhu(hehe).jpg.3f27c2e7291f49eb2d45f1d29b3497b1.jpg

Haha dust! Sønnen min har masse klær fra H&M,cubus og Lindex å har aldri blitt mobbet. Akkurat yttertøy pleier jeg å kjøpe litt dyrere merker da.

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Haha dust! Sønnen min har masse klær fra H&M,cubus og Lindex å har aldri blitt mobbet. Akkurat yttertøy pleier jeg å kjøpe litt dyrere merker da.

Dette var helt sikkert ironisk.  Bildet er fra serien "exit". Til hi: jakke fra hm blir helt sikkert helt supert ♥️

Skrevet

De har hrlt greie jakker både for bsrn og voksne.

Anonymkode: d2fc3...647

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (13 minutter siden):

Dette var helt sikkert ironisk.  Bildet er fra serien "exit". Til hi: jakke fra hm blir helt sikkert helt supert ♥️

Det var jo en reell greie for noen år siden. Utrolig nok, får en si.

Skrevet

jeg har kjøpt en par ganger, og ungen er fornøyd,men synes de blir fort ødelagt

Anonymkode: 4cb84...97f

Skrevet

Jakke frå HM er tusen gongar betre enn ingen jakke. Tynne boblejakke er uansett ikkje det ein treng å legge pengane i, kor dårleg kan ei tynn boblejakke bli liksom? Jakker som skal vere vanntette og veldig varme er det større skilnad på, men uansett, køyr på!! 

Skrevet
Syngensang skrev (1 minutt siden):

Jakke frå HM er tusen gongar betre enn ingen jakke. Tynne boblejakke er uansett ikkje det ein treng å legge pengane i, kor dårleg kan ei tynn boblejakke bli liksom? Jakker som skal vere vanntette og veldig varme er det større skilnad på, men uansett, køyr på!! 

Det blir jo bare en overgangsjakke uansett så er nok ikke mange månender den blir brukt. Så har vi vært så heldig å arvet en god skogstad vårjakke når det blir så varmt :)

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 timer siden):

Men det morsomme er at hennes 2 gutter har t shorter fra HM på seg i episoden etter.

En lite glipp fra produsenten av serien🤪

Anonymkode: c8908...12d

Skrevet
Anonym bruker skrev (30 minutter siden):

Men det morsomme er at hennes 2 gutter har t shorter fra HM på seg i episoden etter.

En lite glipp fra produsenten av serien🤪

Anonymkode: c8908...12d

🤣

Skrevet
Blop skrev (18 timer siden):

Det var jo en reell greie for noen år siden. Utrolig nok, får en si.

Men det var jo en merkelig gruppe mennesker dette var reelt for da. Mine barn velger mye selv nå der er det alt fra Lindex, H&M til noe dyrere. Her vi bor er det ikke så voldsomt merkepress. Noe vil det alltid være men ikke helt galskap. 

Anonymkode: 7f095...7bc

Skrevet

Selvfølgelig er det greit. Mine barn har H&M-jakker. Fler av dem er brukt til to barn også. 

Anonymkode: 50669...777

Skrevet
Anonym bruker skrev (38 minutter siden):

Selvfølgelig er det greit. Mine barn har H&M-jakker. Fler av dem er brukt til to barn også. 

Er forskjell på om det er greit å kjøpe jakke til barn på H&M,å om jakkene derfra er greie. Bryr meg jo ikke om hva folk mener om at jeg eventuelt kjøpe jakker på H&M. Spør om det er greie jakker som er verdt å bruke penger på eller om de fort blir ødelagt.

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Er forskjell på om det er greit å kjøpe jakke til barn på H&M,å om jakkene derfra er greie. Bryr meg jo ikke om hva folk mener om at jeg eventuelt kjøpe jakker på H&M. Spør om det er greie jakker som er verdt å bruke penger på eller om de fort blir ødelagt.

Hun svarer jo på det ved å si at flere av dem er brukt til to barn. Vi har kjøpt masse klær på hm, både yttertøy og annet. Det eneste som har blitt ødelagt før barnet har vokst ut av det er en og annen sokk som har fått hull ved stortåa. 😛

Anonymkode: 19b64...764

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Brukt til to barn, da har de vel ikke blitt fort ødelagt eller?

Skrevet

Datteren min på 12 er litt omvendt av mange på hennes alder. Hun nekter å gå med merkeklær, og vil kjøpe alt på HM. Så det har blitt jakker derfra siste to årene. Hun er både varm og fornøyd. 

Anonymkode: 8e380...b6c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...