Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jobber i helsevesenet,  og mange har blitt dårlige. Men, har aldri hørt om at noen har vært syke i en uke. Det tror jeg er høyst uvanlig. Et par dager er normalen. Jeg hadde kun lettere symptomer etter vaksinen.

Anonymkode: e1e15...b67

On 3/5/2021 at 10:22 PM, Anonym bruker said:

Hørte om noen som hadde tatt vaksinen, som hadde blitt kjempesyk i over en uke. Noen her som har tatt den og blitt veldig dårlig?

Anonymkode: ab936...161

Jeg ble ikke syk, ingen av de jobber med og heller få av de eldre som fikk det. de som sier de ble alvorlig syk gjør dette kun for og skremme, og hvis noen hadde reagert så veldig på det, hadde det kommet i avisa

Anonymkode: 7602d...821

Annonse

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Jeg ble ikke syk, ingen av de jobber med og heller få av de eldre som fikk det. de som sier de ble alvorlig syk gjør dette kun for og skremme, og hvis noen hadde reagert så veldig på det, hadde det kommet i avisa

Vel, jeg kjenner faktisk denne personen og familien veldig godt, men ønsker ikke å si noe mer om min relasjon til vedkommende her inne. Jeg VET at vedkommende ble veldig syk, og kanskje ikke vil få dose nummer to. Det er mange som opplever ting uten at det kommer i avisa altså. 

Tok vaksinen for 1 mnd siden og jeg er fremdeles dårlig. Hatt hodepine hver dag, av og på feber, verker i alle ledd, lyssky, kaster opp plutselig osv. Gått ned 11 kg da så for min del har det vært en effektiv slankekur 🤪 kommer ikke til å ta andre dose i samråd med lege på sykehus. Ligger for det meste i sengen

Anonymkode: e176a...552

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Tok vaksinen for 1 mnd siden og jeg er fremdeles dårlig. Hatt hodepine hver dag, av og på feber, verker i alle ledd, lyssky, kaster opp plutselig osv. Gått ned 11 kg da så for min del har det vært en effektiv slankekur 🤪 kommer ikke til å ta andre dose i samråd med lege på sykehus. Ligger for det meste i sengen

Anonymkode: e176a...552

Oi, heftige greier! Håper du blir bra! Var det Astra Zenica sin vaksine det også? 

Anonym bruker skrev (På 7.3.2021 den 17.16):

https://www.sunndal.kommune.no/aktuelt/08-03-21-tilfeller-med-uvanlige-og-sterke-bivirkninger-av-astrazeneca-vaksine.14743.aspx Og det har vel ikke akkurat vært førstesideoppslag i de største avisene. De vil nok helst ikke at det skrives noe om, fordi det skremmer folk. Det er derfor jeg spør her, om noen har fått sterke bivirkninger. Syns jeg har hørt om så mange som får bivirkninger, i forhold til hvor kort tid vaksineringen har foregått. 

• Opprett ny...