Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Det er mye som tyder på det så det er bare å forbrede deg på at skolene stenger.

Anonymkode: eb5b4...954

Jeg håper det skjer. Går bare og venter på å smitte hjem. Bor sentralt i Oslo. HI

Anonymkode: e3165...d2a

Det er mye som tyder på det så det er bare å forbrede deg på at skolene stenger.

Anonymkode: eb5b4...954

Hvor har du lest at skolene stenger? Eller hvordan det tyder på det?

Anonymkode: 5dac2...e14

Annonse

Mulig lokalt, men nasjonalt tror jeg ikke. Ser ingen grunn til at steder med lite og ingen smitte skal holde barna hjemme fra skolen 

Anonymkode: 5ce2b...327

Hun spør jo i hovedinnlegget om OSLO! Ikke resten av landet!

Anonymkode: 5aaed...3e3

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Hun spør jo i hovedinnlegget om OSLO! Ikke resten av landet!

Hun spørr: 'Blir det det nye nasjonale tiltaket, mon tro?' 

Ps. Du trenger ikke rope til meg 

De sier jo at de absolutt ikke vil stenge skolene igjen. Men nå virker det som om det er MYE mer smitte blant barn; både i skoler og barnehage. Så jeg vet ikke. Tenker at det sikkert hadde vært smart å stenge alt noen uker, men tviler på at de tør å gjøre noe så drastisk igjen. 

Anonymkode: aa4c5...0b6

Annonse

Anonym bruker skrev (28 minutter siden):

Jeg skrev Oslo bak.

Nettopp. Det var det visst ingen som fikk med seg. At alle skoler i hele landet stenger ned tror jeg ikke. At skolene i Oslo stenger tror jeg kan skje ja.

frk Nilsen skrev (Akkurat nå):

Helt meningsløst, spør du meg. Hvilken forskjell skal det utgjøre? Alle elevene er på skolen samtidig, i friminuttene er det umulig å holde dem unna hverandre og lærerne går på kryss og tvers fordi det er umulig å få det til å gå opp ellers. 

Anonymkode: 95c31...106

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Nettopp. Det var det visst ingen som fikk med seg. At alle skoler i hele landet stenger ned tror jeg ikke. At skolene i Oslo stenger tror jeg kan skje ja.

Jeg tenker jo at det er bedre å stenge skoler i OSLO nå, før hele skoler er smittet.

frk Nilsen skrev (3 timer siden):

Hvor lenge skal de dumme politikere leke med farger, egentlig? Hva blir neste - lilla eller rosa? 

Anonymkode: 9cb47...453

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Hvorfor skriver du nasjonalt tiltak om du mener kun Oslo? Da mener du LOKALT tiltak 

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

vi får se. de sa det skulle bli strengere på skolen uten og stenge, så da er det jo bare rødt da, siden det er gult nå

Anonymkode: 51b0a...7d5

Nå er det forskjell på rødt nivå,å stenge skolene da. Å på sønnen min skole er det gult nivå nå,så hvorfor i alle dager skulle skolen gå fra gult nivå til å at skolen stenger??

• Opprett ny...