Gå til innhold

Kan jeg fortsette å date (samme person) nå som det er rødt?

Anbefalte innlegg

Jeg har to barn, de er mine nærkontakter. Han har to barn, kun annenhver helg, de er hans nærkontakter (forhåpentligvis har han ikke fler 😉). Kan vi fortsette å møtes når vi ikke har barna, nå som det er rødt? Bor i samme kommune 

Anonymkode: 40a58...606

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Nei, nå må alle gjøre det slutt med kjæresten sin...

Anonymkode: 3678f...921

Er faktisk forskjell på en date og være kjærester. Noen dater 5-6 samtidig å det er ikke okey i disse coronatider. Mens når en er kjærester så holder en bare seg bare til han.

Annonse

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Nei er ikke greit

Anonymkode: 466f0...66f

Mener du at hele den single befolkningen må leve i sølibat og helt uten kroppskontakt så lenge pandemien varer? Dette kan få svært mange konsekvenser, både psykiske, fysiske og med tanke på de lave fødselstallene i Norge.

Anonymkode: 09090...737

Just now, Anonym bruker said:

Mener du at hele den single befolkningen må leve i sølibat og helt uten kroppskontakt så lenge pandemien varer? Dette kan få svært mange konsekvenser, både psykiske, fysiske og med tanke på de lave fødselstallene i Norge.

Anonymkode: 09090...737

jeg gjør det, selvom jeg hater det... man klarer det fint i 1-2 år, må ta hensyn og tenke på andre enn kun seg selv nå og sex er egoistisk

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Nei er ikke greit

Dust! Selvsagt er det helt greit! Selv møtte jeg han som nå er kjæresten min på singelfest ifjor sommer. Jeg har ikke tenkt å mure meg inne i 2 år å gi opp livet! 

Anonymkode: fba97...e15

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

jeg gjør det, selvom jeg hater det... man klarer det fint i 1-2 år, må ta hensyn og tenke på andre enn kun seg selv nå og sex er egoistisk

Du drar offerrollen til nye høyder 

On 3/5/2021 at 5:16 PM, Anonym bruker said:

Dust! Selvsagt er det helt greit! Selv møtte jeg han som nå er kjæresten min på singelfest ifjor sommer. Jeg har ikke tenkt å mure meg inne i 2 år å gi opp livet! 

Anonymkode: fba97...e15

Nei faktisk ikke..

Annonse

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

fordi de var frekk mot meg

Jeg poengterte kun at det finnes ingenting egoistisk i å ha sex med den man dater. At du velger å avstå fra å ha sex er din sak men ingen forventer at du skal gjøre det

7 minutes ago, mamma til adhd gutt<3 said:

Jeg poengterte kun at det finnes ingenting egoistisk i å ha sex med den man dater. At du velger å avstå fra å ha sex er din sak men ingen forventer at du skal gjøre det

da har man forskjellig mening. jeg synes det er egoistisk

Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

da har man forskjellig mening. jeg synes det er egoistisk

Da får du mene det. Det er din mening. Når du leser her så er du definitivt i fåtall på meningen din

Just now, mamma til adhd gutt<3 said:

Da får du mene det. Det er din mening. Når du leser her så er du definitivt i fåtall på meningen din

det jeg sier, er min mening :) men blir det smittet og smitter rundt og folk dør så er det kanskje ikke like gøy lengre

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

det jeg sier, er min mening :) men blir det smittet og smitter rundt og folk dør så er det kanskje ikke like gøy lengre

At noen dater noen fast fører ikke til flere dødsfall altså 

3 minutes ago, mamma til adhd gutt<3 said:

At noen dater noen fast fører ikke til flere dødsfall altså 

det kan man aldri vite, blir man smittet selv, så smitter man kanskje videre til barna, så brått er det noen i familien med risiko som ikke tåler det

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

det kan man aldri vite, blir man smittet selv, så smitter man kanskje videre til barna, så brått er det noen i familien med risiko som ikke tåler det

Ok. Vi er hamrende uenige. 

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Med den tankegangen og holdningen, kan man faktisk ikke gå ut av døra før pandemien er helt over. Det blir selvfølgelig noe annet om man har ny sexpartner hver måned. Eller uke. 

Anonymkode: 090e0...5db

• Opprett ny...