Anonym bruker Skrevet 3. mars 2021 #1 Skrevet 3. mars 2021 Hvordan får dere det rent imellom stavene? Anonymkode: fc594...e3e
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2021 #2 Skrevet 3. mars 2021 Hva mener du med mellom stavene? Det er da ikke noe mellom stavene? Anonymkode: 1826e...d52
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2021 #3 Skrevet 3. mars 2021 Jeg opplever at det legger seg skitt imellom hvert "spor" Anonymkode: fc594...e3e
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2021 #4 Skrevet 3. mars 2021 Det høres ut som om det må være feil lagt? Eller dårlig kvalitet? Anonymkode: 1826e...d52
Ledda Skrevet 3. mars 2021 #5 Skrevet 3. mars 2021 Dersom du har enstavsparkett med fas så får du det. Vi har dessverre ikke funnet noen annen løsning enn p vaske for hånd i ny og ne.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2021 #6 Skrevet 3. mars 2021 Hva betyr med fas? Anonymkode: fc594...e3e
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2021 #7 Skrevet 3. mars 2021 Har du en liten «nedoverbakke» på hver side i overgangen mellom to gulvbord? Da må du støvsuge godt nedi der, og dra den godt oppvridde moppen (sånn gammeldags mopp med hår på), godt frem og tilbake. Og hvis du ikke får opp alt, støvsuge igjen etter gulvvask. Og aldri kjøpe den typen gulv igjen. Vi har det i en bolig på jobb, og jeg kan ikke tenke meg en mer idiotisk parkett-design. Anonymkode: 551ce...a16
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 3. mars 2021 #8 Skrevet 3. mars 2021 Vi har også slik en, og den irriterer mannen veldig😝 Men hva vasker dere parkett med? Og hvor ofte? Jeg bruker for det meste bare fuktig mikrofiber, men har også brukt bittelitt zalo noen ganger. Lurer nok på om vi vasker for sjeldent, for gulvet blir ikke rent, det ligger skjoldet igjen, selv om moppen er så godt oppvridd jeg får til, og jeg går over med tørr mopp etterpå😅
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2021 #9 Skrevet 4. mars 2021 Den perfekte mor, påan igjen skrev (11 timer siden): Vi har også slik en, og den irriterer mannen veldig😝 Men hva vasker dere parkett med? Og hvor ofte? Jeg bruker for det meste bare fuktig mikrofiber, men har også brukt bittelitt zalo noen ganger. Lurer nok på om vi vasker for sjeldent, for gulvet blir ikke rent, det ligger skjoldet igjen, selv om moppen er så godt oppvridd jeg får til, og jeg går over med tørr mopp etterpå😅 Jeg vasker parkett med vanlig, gammeldags mopp. Ikke sånn med borrelås, men sånn med hvite hår under. Jeg bløtlegger x antall rene mopper i vann med en dråpe allrent eller zalo. Tapper ut vannet og vrir moppene godt opp. Tar med meg rene, oppvridde mopper i ei bøtte, og vasker gulvene med dem. Bytter til ren mopp for hvert rom. Går over rommet to ganger, med to mopper, hvis det trengs. Jeg går ikke over med tørr mopp til slutt, men det blir ikke våtere enn at det tørker av seg selv på et par minutter. Anonymkode: 551ce...a16
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå