Anonym bruker Skrevet 3. mars 2021 #1 Skrevet 3. mars 2021 Som ikke lekker som en sil 😆 Anonymkode: 18cfc...295
Listedamen Skrevet 3. mars 2021 #2 Skrevet 3. mars 2021 Vi bruker Vikafjell sine flasker, har ikke opplevd at de lekker, og det tror jeg ikke at jeg kan si om noen andre flasker faktisk. https://sportoutlet.no/product/96378
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2021 #3 Skrevet 3. mars 2021 Du er ute i god tid😃 Ifm at de har skole IPad i sekken er det ikke lov med vann i vannflasken når den ligger i sekken. Den fylles opp på skolen og tømmes før den skal ned i sekken igjen. Det er ihvertfall regler hos oss og det er jo forståelig. (Man ville vel aldri lagt en full vannflaske sammen med pc). Så da er kanskje det problemet løst? På turer tar jeg en plastikkpose om termosen. Anonymkode: 5d343...0ee
Listedamen Skrevet 3. mars 2021 #4 Skrevet 3. mars 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Du er ute i god tid😃 Ifm at de har skole IPad i sekken er det ikke lov med vann i vannflasken når den ligger i sekken. Den fylles opp på skolen og tømmes før den skal ned i sekken igjen. Det er ihvertfall regler hos oss og det er jo forståelig. (Man ville vel aldri lagt en full vannflaske sammen med pc). Så da er kanskje det problemet løst? På turer tar jeg en plastikkpose om termosen. Anonymkode: 5d343...0ee Her hos oss må de ha full drikkeflaske med seg hver dag, så det er nok ulike regler fra skole til skole.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2021 #5 Skrevet 3. mars 2021 Mine har denne, to stykker hver, i forskjellige farger, med navn på. Veldig fornøyd. Disse med skrukort er lett å vaske, og lekker ikke. Brukes både på skolen og på trening. https://www.barerips.no/products/camelbak-chute-mag-charcoal-06l Anonymkode: 8d339...db8
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2021 #6 Skrevet 3. mars 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Du er ute i god tid😃 Ifm at de har skole IPad i sekken er det ikke lov med vann i vannflasken når den ligger i sekken. Den fylles opp på skolen og tømmes før den skal ned i sekken igjen. Det er ihvertfall regler hos oss og det er jo forståelig. (Man ville vel aldri lagt en full vannflaske sammen med pc). Så da er kanskje det problemet løst? På turer tar jeg en plastikkpose om termosen. Anonymkode: 5d343...0ee Hos oss har de full flaske m vann i sekken, sammen med iPad. Så viktig med flaske som ikke lekker Anonymkode: 3c7eb...06c
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2021 #7 Skrevet 3. mars 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Som ikke lekker som en sil 😆 Anonymkode: 18cfc...295 Vi har brukt contigo og systema, ikke lekket si vi begynte med dem, flere år siden Anonymkode: 3c7eb...06c
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2021 #8 Skrevet 3. mars 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Hos oss har de full flaske m vann i sekken, sammen med iPad. Så viktig med flaske som ikke lekker Anonymkode: 3c7eb...06c Anonymkode: 3c7eb...06c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå