Gå til innhold

Er ikke dette litt lav lønn?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Jeg får 33000kr i 80 % stilling som sykepleier. Dette er fastlønn. Så sammenligner du lønnen og utdannelse vet jeg hvem som er taperen. Du har kanskje fri helg, kveld, natt og helligdager også? Legg til at dette er lønnen min med full ansinitet som er 10år.

Anonymkode: d5600...158

Nei, jeg får ikke fri helger og kvelder. Er det jobb, så må det jobbes. Jeg har utdannelse. Bachlor, men denne er egentlig ikke høy nok, da stillingen egentlig krever master

Anonymkode: 53f16...ef5

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Nei, jeg får ikke fri helger og kvelder. Er det jobb, så må det jobbes. Jeg har utdannelse. Bachlor, men denne er egentlig ikke høy nok, da stillingen egentlig krever master

Men du får jo ikke lønn for master om du ikke har master.

Anonymkode: 84b3c...88f

Skrevet
Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Men du får jo ikke lønn for master om du ikke har master.

Det har jeg heller ikke påstått. Men mange i tråden tenker at ufaglært=ingen utdannelse, så da presiserte jeg at jeg har utdannelse, men ikke nok.

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 timer siden):

Det har jeg heller ikke påstått. Men mange i tråden tenker at ufaglært=ingen utdannelse, så da presiserte jeg at jeg har utdannelse, men ikke nok.

Om bacheloren er relevant er du ikke ufaglært. 

Jeg jobber i det offentlige kulturfeltet, her er det liten forskjell mellom bachelor og master. Din lønn er derfor ganske god.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...