mamma til adhd gutt<3 Skrevet 1. mars 2021 #1 Skrevet 1. mars 2021 Våknet til en strålende rosa morgen med sol og flott vårstemning og i dag er det faktisk vår folkens. I en verden av dårlige nyheter så er det utrolig godt å vite at vi definitivt går mot lysere tider. Flere som ble i ekstra vårstemning i dag? Helt magisk å starte dagen en rosa 1 mars. Ha en strålende første vårdag jenter 🌸🌸🌸🌸
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2021 #2 Skrevet 1. mars 2021 Jaaaaa 😍😍 Elsker denne tiden vi går mot, lysere dager, lysere netter, se hvordan naturen våkner, alt er så mye finere. Eneste jeg ikke gleder meg til når det gjelder vår og sommer er edderkopper 🕷🕸😱 Men men... Velkommen vår 🦋🐛🐝🪳🪲🪰🐜🐞🌺🌹 Anonymkode: a12f1...3a7
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2021 #3 Skrevet 1. mars 2021 Glemte å skrive strålende vårdag til deg også @mamma til adhd gutt<3 🌺🌞 Anonymkode: a12f1...3a7
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 1. mars 2021 Forfatter #4 Skrevet 1. mars 2021 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Jaaaaa 😍😍 Elsker denne tiden vi går mot, lysere dager, lysere netter, se hvordan naturen våkner, alt er så mye finere. Eneste jeg ikke gleder meg til når det gjelder vår og sommer er edderkopper 🕷🕸😱 Men men... Velkommen vår 🦋🐛🐝🪳🪲🪰🐜🐞🌺🌹 Anonymkode: a12f1...3a7 Hehe ja! Driver og googler hagemøbler akkurat nå😊. Kan nesten ikke vente.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2021 #5 Skrevet 1. mars 2021 Elsker våren ❤️ Er så deilig å gå ut uten å ta jakka på Anonymkode: 9e389...270
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2021 #6 Skrevet 1. mars 2021 Må jobbe hele drittuken likevel så det må gjerne styrtregne! Typisk at alle andre har fri i vinterferien men ikke jeg. Ikke kjekt å måtte sende barnet til barnevakt hele uken. Anonymkode: 00f54...550
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2021 #7 Skrevet 1. mars 2021 Velkommen etter, får’n si 🌷🌷🌷 Bor i Oslo, her har det vært vår en stund. Anonymkode: b971c...e23
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 1. mars 2021 Forfatter #8 Skrevet 1. mars 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Velkommen etter, får’n si 🌷🌷🌷 Bor i Oslo, her har det vært vår en stund. Anonymkode: b971c...e23 Vårvær ja. Første mars er uansett den første vårdagen etter kalenderen.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2021 #9 Skrevet 1. mars 2021 mamma til adhd gutt<3 skrev (2 minutter siden): Vårvær ja. Første mars er uansett den første vårdagen etter kalenderen. Ah, sånn å forstå. Synes ikke kalendere funker helt, til det formålet. Ser for meg at vi må gjennom minst tre sykluser, kanskje sju, med snø smelte, sol skinne, vaske terrassen, sludd, sludd, sludd, snø smelte, sol skinne, ta på bikini, hagl, hagl, hagl, snø smelte, sol skinne, plante i potter, snø snø snø...til langt uti juni. Prøver heller å fange opp våren de minuttene den er her IRL. Anonymkode: b971c...e23
the amazing spidermamma Skrevet 1. mars 2021 #10 Skrevet 1. mars 2021 Endelig!! Så deilig med sol og plutselig var all snøen borte hos oss!
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2021 #11 Skrevet 1. mars 2021 Anonym bruker skrev (26 minutter siden): Må jobbe hele drittuken likevel så det må gjerne styrtregne! Typisk at alle andre har fri i vinterferien men ikke jeg. Ikke kjekt å måtte sende barnet til barnevakt hele uken. Anonymkode: 00f54...550 Vi har ikke en gang ordentlig vinterferie her i nord. Jeg har alle ungene hjemme mens jeg selv har hjemmekontor. Skikkelig "deilig"! Uff!!! Anonymkode: 3d956...605
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 1. mars 2021 Forfatter #12 Skrevet 1. mars 2021 the amazing spidermamma skrev (6 minutter siden): Endelig!! Så deilig med sol og plutselig var all snøen borte hos oss! Ja!! Ikke sant! Så utrolig godt å endelig si at det er vår. 1 mars føles veldig fin hvert eneste år men akkurat i år er det så uendelig deilig å være ferdig med vinteren ♥️
TøffiTrynet☠ Skrevet 1. mars 2021 #13 Skrevet 1. mars 2021 Vår! 💚 Her starter vi på igjen etter vinterferien. Det har stort sett regna, men da har også det meste av snøen forsvunnet, så nå er det nesten bart! 👏🏻 (Det er riktignok meldt snø igjen i slutten av uka da, men...) Jeg elsker at det er lysere ute! ☀️ Og jeg elsker våren!
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2021 #14 Skrevet 1. mars 2021 Vår? Nja..... Er meldt helt ned i minus 28 denne uken, så vår? Ikke akkurat Anonymkode: 9d445...d5b
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2021 #15 Skrevet 1. mars 2021 Idag var det oversskende kaldt å gå ut, minusgrader, men sol og fint vær. En unge ble pottesur når hun stakk hodet ut av døra, det var kaldt. Hun ble litt blidere når jeg sa at tempraturen stiger nok kraftig snart, det har den gjort den siste uka. Igår var det 11 grader i skyggen, så vår kan vi trygt si det er. Flue, mygg og jordbærblader er opservert. Anonymkode: 71572...39c
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2021 #16 Skrevet 1. mars 2021 Finnes ikke vårstemning ute, men jeg elsker tanken på at vårmåneden endelig har kommet!💕 Nå skal vinduskarmene fylles med potter, der det skal spire og gro fremover, til det er på tide å plante ut i drivhus og hage. Anonymkode: be2fe...780
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 1. mars 2021 Forfatter #17 Skrevet 1. mars 2021 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Finnes ikke vårstemning ute, men jeg elsker tanken på at vårmåneden endelig har kommet!💕 Nå skal vinduskarmene fylles med potter, der det skal spire og gro fremover, til det er på tide å plante ut i drivhus og hage. Anonymkode: be2fe...780 Høres herlig ut♥️.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2021 #18 Skrevet 1. mars 2021 Våknet til helt grønn plen i dag - var fremdeles hvit i går. Siste uken er halvannen meter snø forsvunnet. Men i dag... drittvær, regnet bøtter ned og det blåser på tvers, kråkene forsøker å fly, men blir tatt av vinden. Regner med at vi uansett kommer til å få flere snøfall og kuldeperioder før våren faktisk kommer. Dagen i dag er bare lureri Men deilig at dagene er blitt såpass mye lengre Og så har vi hatt fantastisk i uken som gikk, og det gjorde godt. Anonymkode: bcf9b...21d
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2021 #19 Skrevet 1. mars 2021 9 hours ago, mamma til adhd gutt<3 said: Våknet til en strålende rosa morgen med sol og flott vårstemning og i dag er det faktisk vår folkens. I en verden av dårlige nyheter så er det utrolig godt å vite at vi definitivt går mot lysere tider. Flere som ble i ekstra vårstemning i dag? Helt magisk å starte dagen en rosa 1 mars. Ha en strålende første vårdag jenter 🌸🌸🌸🌸 så deilig,men dessverre meldt mer snø her, blir bedre slutten av mars/ begynnelsen av april Anonymkode: 7f392...72e
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 2. mars 2021 Forfatter #20 Skrevet 2. mars 2021 Anonym bruker skrev (14 timer siden): så deilig,men dessverre meldt mer snø her, blir bedre slutten av mars/ begynnelsen av april Anonymkode: 7f392...72e Da blir det sikkert flott etterhvert 🌸🌸
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå