Gå til innhold

Ikke rart smitten brer seg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Egentlig enig i det du skriver. Her jeg bor har de fjernet mange bord og begrenset antall personer pr. bord, vet jeg.

Men litt ironisk at du er i en annen kommune enn din hjemkommune og ute og spiser ;)

Anonymkode: f961b...024

Og det er ikke lov? 😱 (datteren min bor i Bergen)

Anonymkode: 5f577...36c

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Og det er ikke lov? 😱 (datteren min bor i Bergen)

Jeg bor i nabokommunen, er ofte i Bergen kommune forresten pga jobb. Det er forresten utrolig mange som jobber i Bergen mens de bor i nabokommunen. Pendling. 

Anonym bruker skrev (38 minutter siden):

Egentlig enig i det du skriver. Her jeg bor har de fjernet mange bord og begrenset antall personer pr. bord, vet jeg.

Men litt ironisk at du er i en annen kommune enn din hjemkommune og ute og spiser ;)

Det samme tenkte jeg... hi er jo akkurat samme ulla eller verre, hun har jo til om med reist ut av sin kommune...

Anonymkode: 60604...97d

Annonse

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Det samme tenkte jeg... hi er jo akkurat samme ulla eller verre, hun har jo til om med reist ut av sin kommune...

Anonymkode: 60604...97d

Da for ett gruuuusomt menneske som besøker datteren sin og som går ut å koser seg på restaurant når de først er sammen..

Anonymkode: 952c4...65b

Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Da for ett gruuuusomt menneske som besøker datteren sin og som går ut å koser seg på restaurant når de først er sammen..

Det blir ironisk når HI kritiserer at andre gjør det samme som hun selv valgte å gjøre, ser du ikke det?

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Det blir ironisk når HI kritiserer at andre gjør det samme som hun selv valgte å gjøre, ser du ikke det?

Da tror jeg du misforstår innlegget. Jeg tolker det som at mener at restauranten burde la noen bord stå tomme for å forhindre at folk sitter for tett,å det gjorde ikke denne restauranten.

Dette var ironisk ja. Jeg har ikke vært ute og spist siden bursdagen min i oktober. Det var også siste gangen jeg tok t-banen. Jobben var jeg på for et år siden. Jeg synes DU er uansvarlig og tar lett på ting.

Anonymkode: d9177...f44

Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Da tror jeg du misforstår innlegget. Jeg tolker det som at mener at restauranten burde la noen bord stå tomme for å forhindre at folk sitter for tett,å det gjorde ikke denne restauranten.

Neida, jeg forstod hva du mente, og sa jeg var enig i det poenget.

Du ser bare ikke ironien i at selv om du altså observerer at folk etter din mening sitter for tett, så velger du selv likevel å spise der... og så påpeker du at det ikke er rart smitten sprer seg...

Ser du virkelig ikke ironien i dette selv?

Annonse

soleia skrev (1 time siden):

Har ikkje vore ute og ete sidan i sommar, men trudde det var krav om avstand mellom borda. Ser at ein mange stader løyser det med plexiglas i staden. Håpar dette var eit dårleg tilfelle i Bergen. 

Nettop.

Hi her.

Jeg har vært å spist ute 3 ganger på 1 år. 2 ganger i min kommune og 1 gang i Bergen. Jeg trodde det skulle være like trygt i Bergen. Jeg ble bare overrasket. Vi hadde reservert bord. Sånn ble det. Jeg har ingen venner, er altså aldri sosial ellers. Jeg ukeshandler. Barna er ikke med på butikken. Jeg gjør mitt ytterste for å gjøre min plikt. 

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Hi her.

Jeg har vært å spist ute 3 ganger på 1 år. 2 ganger i min kommune og 1 gang i Bergen. Jeg trodde det skulle være like trygt i Bergen. Jeg ble bare overrasket. Vi hadde reservert bord. Sånn ble det. Jeg har ingen venner, er altså aldri sosial ellers. Jeg ukeshandler. Barna er ikke med på butikken. Jeg gjør mitt ytterste for å gjøre min plikt. 

Dette var skuffande å høyre. Eg og nokre vener har byrja å snakke om å kunne møtast ute, og har tenkt at det skulle vere ganske trygt, sidan det skal vere gode smitteverntiltak.  Skulle tru dei ville skjerpe seg etter total nedstenging nokre veker. (eg vil gjerne vite kvar du har vore)

Anonym bruker skrev (39 minutter siden):

Tror en del folk kommer til å være flaue over seg selv når dette er over. Kjefte på noen for å gå ut og spise.. Tror restauranteierene er glade for all hjelp de kan få. 

Anonymkode: 331e8...0ee

Det kan du godt si

• Opprett ny...