Gå til innhold

Men? Tallene har jo gått ned?

Anbefalte innlegg

Jeg er så lei av krisemaksimering/løgn fra Oslo som kommer med enda strengere tiltak i morgen.

Her er tallene fra FHI for hele Norge:
25/2: innlagt 84, intensiv 11
26/1: innlagt 109, intensiv 14

Ser jeg feil, eller går dette NED???
Smitten går opp, selvfølgelig gjør det det. De har gått fra dør til dør på Stovner for å teste folk. 
SMITTET BETYR IKKE SYK!!!! 

Oslo dør, idretten dør, folkehelsa dør. 

Blir oppgitt. Mister troa 😢

Anonymkode: 7fff1...138

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144414848-men-tallene-har-jo-g%C3%A5tt-ned/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er helt forferdelig å være vitne til. Det største overgrep mot sivile siden andre verdenskrig. Jeg er ingen konspirasjonsteoretiker, men begynner alvorlig talt å lure på om det ligger noe annet bak. For dette er bare for absurd.

Anbefaler alle å støtte denne Spleisen, jeg har vanskelig for å tro at det er hjemmel i lov for det de gjør. 

https://www.spleis.no/project/165339?fbclid=IwAR3W48rv0s8eDpOT0MRzczAC661E-je31UBDWojAjyfqMYt68zx5fQ4Nh5M

Anonymkode: 114d5...3c8

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Det er helt forferdelig å være vitne til. Det største overgrep mot sivile siden andre verdenskrig. Jeg er ingen konspirasjonsteoretiker, men begynner alvorlig talt å lure på om det ligger noe annet bak. For dette er bare for absurd.

Anbefaler alle å støtte denne Spleisen, jeg har vanskelig for å tro at det er hjemmel i lov for det de gjør. 

https://www.spleis.no/project/165339?fbclid=IwAR3W48rv0s8eDpOT0MRzczAC661E-je31UBDWojAjyfqMYt68zx5fQ4Nh5M

Anonymkode: 114d5...3c8

Men hva er du mener de har å tjene på dette? Og mener du at hele verden har konspirert og tatt livet av millioner for å støtte byrådet i Oslo sin mulighet til å nekte folk å gå på restaurant? Artig. 

Anonymkode: 5b4d6...cde

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Men hva er du mener de har å tjene på dette? Og mener du at hele verden har konspirert og tatt livet av millioner for å støtte byrådet i Oslo sin mulighet til å nekte folk å gå på restaurant? Artig. 

Er det restauranter du reagerer på? Ikke at flere forretninger går konkurs, de unge frarøves mulighet til normal utdanning og sosialisering osv?

Anonymkode: efe7c...683

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Er det restauranter du reagerer på? Ikke at flere forretninger går konkurs, de unge frarøves mulighet til normal utdanning og sosialisering osv?

Anonymkode: efe7c...683

Ja og hvem er det som har noe å tjene på at det skjer? Skjønner ikke logikken

Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Ja og hvem er det som har noe å tjene på at det skjer? Skjønner ikke logikken

Du skjønner ikke logikken? Logikken forutsetter at to premisser er korrekte. Hvis de er det følger det en logisk slutning.

A. Mennesker kan gjøre feil
B. Jeg er et menneske
Altså kan jeg gjøre feil.

Skjønner du logikken nå?

Anonymkode: 223a0...d4a

Annonse

Noe av det viktigste å se på er hvor mange % av testene som er positive sammen med hvor mange som har testet seg. Desverre har anndelen possitive tester også gått opp i det siste. Når også andelen muterte virus øker betyr dry at vi holder på å komme i skikkelig trøbbel.

Anonymkode: 59e51...932

Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

https://www.spleis.no/project/165339

Trodde aldri jeg kom til å gjøre det. Men jammen meg er jeg med på spleisen. Dette har gått for langt.

Anonymkode: ec264...1f1

Det er det skkert en advokat som er glad for.

Anonymkode: 59e51...932

20 hours ago, Anonym bruker said:

Jeg er så lei av krisemaksimering/løgn fra Oslo som kommer med enda strengere tiltak i morgen.

Her er tallene fra FHI for hele Norge:
25/2: innlagt 84, intensiv 11
26/1: innlagt 109, intensiv 14

Ser jeg feil, eller går dette NED???
Smitten går opp, selvfølgelig gjør det det. De har gått fra dør til dør på Stovner for å teste folk. 
SMITTET BETYR IKKE SYK!!!! 

Oslo dør, idretten dør, folkehelsa dør. 

Blir oppgitt. Mister troa 😢

Anonymkode: 7fff1...138

😴😴😴

Anonymkode: e9628...418

Annonse

• Opprett ny...