Gå til innhold

Helt sykt at det ikke innføres rødt nivå på ungdomsskoler i Oslo.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvor mange av tilfellene med smitte har skjedd på en skole eller barnehage? 

De fleste tilfellene så er personen som tester positivt av elever, barn i barnehage og ansatte smittet hjemme. Så da skjønner jeg ikke hvorfor skoler og barnehager skal stenges? 

Nå var det nettopp ett tilfelle der 11 av 12 testet positivt i ett verksted på Jessheim. Bør alle verksted da stenge?

Anonymkode: 35693...822

Jeg bare lurer, dere som skriker etter tiltak. Føler dere dere bedre av det? Blir dere opphisset av strenge tiltak? Hvorfor denne skrikingen etter tiltak? Dere er så hjernevasket.

Anonymkode: bb0fd...4ed

Annonse

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Jeg bare lurer, dere som skriker etter tiltak. Føler dere dere bedre av det? Blir dere opphisset av strenge tiltak? Hvorfor denne skrikingen etter tiltak? Dere er så hjernevasket.

Jeg har vært i karantene elleve ganger på et år. JÆVLIG slitsomt når jeg er alenemor. 

Anonymkode: 01c5c...73c

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har vært i karantene elleve ganger på et år. JÆVLIG slitsomt når jeg er alenemor. 

Ja, og da bør du jo mene det skal åpnes mer opp, og ikke ha disse tiltakene. 

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Ja, og da bør du jo mene det skal åpnes mer opp, og ikke ha disse tiltakene. 

Selvfølgelig ikke. Når jeg går mellom fire ulike klasser, sier det seg selv at jeg er veldig utsatt for nye karantener. Vi har nye smittetilfeller hver uke! 

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Selvfølgelig ikke. Når jeg går mellom fire ulike klasser, sier det seg selv at jeg er veldig utsatt for nye karantener. Vi har nye smittetilfeller hver uke! 

Så bare få korona og bli ferdig med det da. 

Hvorfor det? Det er lite smitte på ungdomsskoler og de fleste ungdomsskoleelever går på skole i nærmiljøet. Utfordringen med videregående er i hovedsak at elever beveger seg over hele byen kollektivt, og det blir trangt på transport. 

Anonymkode: dbd51...6d6

19 hours ago, Anonym bruker said:

Så bare få korona og bli ferdig med det da. 

er du dum ? ingen vet hvordan man reagerer på det, sånn tenkte min friske onkel også,men ble dødssyk, var heldig han overlevde ,han er 45 år, og han har fått helt annet syn på saken nå

Anonymkode: 67228...d84

• Opprett ny...