Anonym bruker Skrevet 28. februar 2021 #26 Skrevet 28. februar 2021 Likte den ikke. Blass farge, alt for lang og formløs. Litt sånn 'gardinkjole' det der Anonymkode: 34ef6...8c2
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2021 #27 Skrevet 28. februar 2021 Litt for hverdagslig til bryllup. Litt lang til strand og sand. Formløs. jeg hadde valgt en annen, men regner med du har bestemt deg før innlegget og bare vil vise atdu skal bruke mye penger på nok en kjole? Du har jo endel innlegg om kjoler du skal kjøpe. Anonymkode: b212b...677
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2021 #28 Skrevet 28. februar 2021 mamma til adhd gutt<3 skrev (12 timer siden): Likte lengden veldig godt jeg så det er ikke noe problem 😊 Men du spurte hva vi synes, gjorde du ikke? Jeg foreslår at lengden ikke passer. Hvis du kun ønsker bekreftelse på at det er rett kjole, så må du ikke spørre hva folk synes Anonymkode: 0970f...3b8
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2021 #29 Skrevet 28. februar 2021 Kira skrev (10 timer siden): Kjolen passer bra til temaet 👍🏻 Likte fargen og modellen. Blir litt for lang for korte meg, men vi kan ikke alle ha lange og smekre bein 🙈 Og trenger du en kort til den uformelle sommerfesten er jo bare denne nydelig. Tror jeg må sette den opp på ønskelisten min en dag det blir salg 😜 https://www.nestshop.no/products/bohemian-midi-dress-birds Denne var fin. Liker korte. Men langermet og helt oppi halsen? Kald på beina og svett under arma. 😂 Anonymkode: 75fd1...93a
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 28. februar 2021 Forfatter #30 Skrevet 28. februar 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Litt for hverdagslig til bryllup. Litt lang til strand og sand. Formløs. jeg hadde valgt en annen, men regner med du har bestemt deg før innlegget og bare vil vise atdu skal bruke mye penger på nok en kjole? Du har jo endel innlegg om kjoler du skal kjøpe. Anonymkode: b212b...677 Jeg lurte på hvorvidt kjolen passer temaet.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2021 #31 Skrevet 28. februar 2021 mamma til adhd gutt<3 skrev (9 minutter siden): Jeg lurte på hvorvidt kjolen passer temaet. Du får svar etter svar, men ikke akkurat det svaret du så for deg også klager du? Hvorfor spør du andre når du ikke vil høre på noe annet svar enn det du har formet i hodet ditt? Anonymkode: 31109...3ce
Iiiiik Skrevet 28. februar 2021 #32 Skrevet 28. februar 2021 Den passer nok til anledningen, men tidløs er den neppe.
beef sister Skrevet 28. februar 2021 #33 Skrevet 28. februar 2021 Tja, den gjør vel det, for jeg regner med at det må være snakk om et rimelig utformelt bryllup? Synes vel mest av alt kan plasseres i kategorien blomstrete hverdagskjole, men det fungerer jo hvis bryllupet er uformelt. Spesielt tidløs er den ikke.
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 28. februar 2021 Forfatter #34 Skrevet 28. februar 2021 beef sister skrev (1 minutt siden): Tja, den gjør vel det, for jeg regner med at det må være snakk om et rimelig utformelt bryllup? Synes vel mest av alt kan plasseres i kategorien blomstrete hverdagskjole, men det fungerer jo hvis bryllupet er uformelt. Spesielt tidløs er den ikke. Det er snakk om et uformellt bryllup type midtsommerfest på stranda. Grilling på stranden og vielse under et tre. Dresskode : pen bukse og skjorte til herrer og sommerkjole. Ikke spesifisert lang kjole.
amandine Skrevet 28. februar 2021 #35 Skrevet 28. februar 2021 Det kommer jo an på hvor formelt det er og tilbehøret du skal ha. I utgangspunktet tenker jeg den er en " engangs"- kjole og at om det er bokstavelig talt på stranda er den for lang.
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 28. februar 2021 Forfatter #36 Skrevet 28. februar 2021 amandine skrev (2 minutter siden): Det kommer jo an på hvor formelt det er og tilbehøret du skal ha. I utgangspunktet tenker jeg den er en " engangs"- kjole og at om det er bokstavelig talt på stranda er den for lang. Selve selskapet holdes på stranden i form av en flat gressslette. Det skal settes opp en platting på selve stranden med lys til dans. Tilbehør vil bli blomster i håret. (alle jentene skal ha det). Ellers kun pynt i ørene og et enkelt gullkjede tenker jeg. Bruden får laget blomsterkrans til alle jentene. Løst langt hår og krans. Lave sandaler til kjolen. Formelt er det ikke. Type midtsommerfest på stranda
amandine Skrevet 28. februar 2021 #37 Skrevet 28. februar 2021 mamma til adhd gutt<3 skrev (3 minutter siden): Selve selskapet holdes på stranden i form av en flat gressslette. Det skal settes opp en platting på selve stranden med lys til dans. Tilbehør vil bli blomster i håret. (alle jentene skal ha det). Ellers kun pynt i ørene og et enkelt gullkjede tenker jeg. Bruden får laget blomsterkrans til alle jentene. Løst langt hår og krans. Lave sandaler til kjolen. Formelt er det ikke. Type midtsommerfest på stranda Jeg tror hvis jeg skulle hatt blomsterkrans i håret at jeg ville hatt en kjole uten masse blomster i mønsteret. Og jeg ville ikke hatt en kjole som var så lang. Men om du synes den passer er det jo det som er viktig.
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 28. februar 2021 Forfatter #38 Skrevet 28. februar 2021 amandine skrev (3 minutter siden): Jeg tror hvis jeg skulle hatt blomsterkrans i håret at jeg ville hatt en kjole uten masse blomster i mønsteret. Og jeg ville ikke hatt en kjole som var så lang. Men om du synes den passer er det jo det som er viktig. Hm ja.. Kanskje noe mer dempet i mønstret hadde vært lurt. Skal titte litt videre tror jeg. Lengden liker jeg godt.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2021 #39 Skrevet 28. februar 2021 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Litt for hverdagslig til bryllup. Litt lang til strand og sand. Formløs. jeg hadde valgt en annen, men regner med du har bestemt deg før innlegget og bare vil vise atdu skal bruke mye penger på nok en kjole? Du har jo endel innlegg om kjoler du skal kjøpe. Anonymkode: b212b...677 👆 Anonymkode: d2978...f50
beef sister Skrevet 28. februar 2021 #40 Skrevet 28. februar 2021 1 hour ago, mamma til adhd gutt<3 said: Hm ja.. Kanskje noe mer dempet i mønstret hadde vært lurt. Skal titte litt videre tror jeg. Lengden liker jeg godt. Enig i at det blir mye blomster hvis du attpåtil skal ha krans i håret. Da ville jeg ha gått for noe med mindre mønster. Lengden er fin dersom du er høy nok til at det fungerer uten hæler.
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 28. februar 2021 Forfatter #41 Skrevet 28. februar 2021 beef sister skrev (11 minutter siden): Enig i at det blir mye blomster hvis du attpåtil skal ha krans i håret. Da ville jeg ha gått for noe med mindre mønster. Lengden er fin dersom du er høy nok til at det fungerer uten hæler. Jeg er 173 høy så kjolen subber ikke i bakken men ja... Jeg får nesten se etter noe mer nøytralt 😊
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2021 #42 Skrevet 28. februar 2021 mamma til adhd gutt<3 skrev (24 minutter siden): Jeg er 173 høy så kjolen subber ikke i bakken men ja... Jeg får nesten se etter noe mer nøytralt 😊 Tydeleg at ein del av dei som svarar ikkje likar blomar og då vil svara verte spegla av det. Eg elskar blomar og klede med mønster av blomar så eg trykker kjolen er heilt perfekt for temaet. Nydeleg er han. Gjer ikkje noko at du har blomar i håret. Anonymkode: 61cab...ebe
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 28. februar 2021 Forfatter #43 Skrevet 28. februar 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Tydeleg at ein del av dei som svarar ikkje likar blomar og då vil svara verte spegla av det. Eg elskar blomar og klede med mønster av blomar så eg trykker kjolen er heilt perfekt for temaet. Nydeleg er han. Gjer ikkje noko at du har blomar i håret. Anonymkode: 61cab...ebe Samme gjør jeg 🌸. Jeg får høre litt med resten av jentene hva slags kjoler de velger og med bruden angående hvilke type blomster hun ser for seg😊
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2021 #44 Skrevet 28. februar 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Tydeleg at ein del av dei som svarar ikkje likar blomar og då vil svara verte spegla av det. Eg elskar blomar og klede med mønster av blomar så eg trykker kjolen er heilt perfekt for temaet. Nydeleg er han. Gjer ikkje noko at du har blomar i håret. Anonymkode: 61cab...ebe Jeg er vel antagelig en av de med flest par blomstrete bukser/sko/kjoler og bluser i garderoben, men jeg synes kanskje spesielt når man har mye mønster at det er viktig å ikke la mønstrene konkurrere for mye. Gjør det så det fremheves og ikke så de slår hverandre ihjel. Her vet man ikke hvordan blomsterkransen skal se ut, og det er en anledning hvor vertinnen ( bruden) ønsker at noen av gjestene skal ha blomster i håret. Da vil det være naturlig for meg å kle meg slik at jeg tar hensyn til brudens ønsker. Det er jo hele poenget med at det opplyses om antrekk, at man skal kle seg passende. Anonymkode: 2e42a...0c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå