Gå til innhold

Kjole til enkelt sommerbryllup på stranda?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, den var kjempesøt synes jeg og passer godt til et sånt bryllup.

Anonymkode: 4b87f...74d

Skrevet

Helt perfekt til tema og anledning ☺️👍

Skrevet

For å være ærlig synes jeg den var direkte stygg. Du har mange kjoler i skapet som er penere enn det og som passer til et strandbryllup.

Anonymkode: a2727...ae4

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

For å være ærlig synes jeg den var direkte stygg. Du har mange kjoler i skapet som er penere enn det og som passer til et strandbryllup.

Jeg forstår godt at smaken er som baken og derfor er spørsmålet primært om dere synes kjolen matcher temaet. 

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (1 minutt siden):

Jeg forstår godt at smaken er som baken og derfor er spørsmålet primært om dere synes kjolen matcher temaet. 

Den matcher jo temaet. Sån sett er den grei. Jeg synes bare det er dumt å kjøpe enda en kjole når de du har fra før er mye finere.

Skrevet

Kjolen er fin, men akkurat hakket for lang. Matcher temaet perfekt. 

Anonymkode: 082db...803

Skrevet

Kjolen passer veldig fint til den anledningen. 

Anonymkode: eb083...3bd

Skrevet

Synes en strandkjole ikke skal være så lang. Ville valgt noe kortere som gjør at du kan gå barbeint uten å tråkke ned kjolen. 

Anonymkode: 0970f...3b8

Skrevet
Anonym bruker skrev (34 minutter siden):

Synes en strandkjole ikke skal være så lang. Ville valgt noe kortere som gjør at du kan gå barbeint uten å tråkke ned kjolen. 

Anonymkode: 0970f...3b8

Likte lengden veldig godt jeg så det er ikke noe problem 😊

Skrevet

Ikke mye kvalitet for den prisen men den så jo helt Ok ut, bevares :) 

Anonymkode: bb351...2ac

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Absolutt nei til et bryllup, den var fæl og veldig kjerring. Overhodet ikke pyntet. 

Anonymkode: 31109...3ce

Nå lurte jeg ikke på om du synes kjolen er fin men om den passer til et enkelt sommerbryllup på stranda med tema midtsommer. 

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (2 minutter siden):

Nå lurte jeg ikke på om du synes kjolen er fin men om den passer til et enkelt sommerbryllup på stranda med tema midtsommer. 

Og jeg svarte nei!? Så lang kjole på stranda er jo også fryktelig upraktisk, og også da upassende. 

Skrevet

Kjolen passer bra til temaet 👍🏻 Likte fargen og modellen. Blir litt for lang for korte meg, men vi kan ikke alle ha lange og smekre bein 🙈

Og trenger du en kort til den uformelle sommerfesten er jo bare denne nydelig. Tror jeg må sette den opp på ønskelisten min en dag det blir salg 😜 https://www.nestshop.no/products/bohemian-midi-dress-birds

Skrevet
Kira skrev (Akkurat nå):

Kjolen passer bra til temaet 👍🏻 Likte fargen og modellen. Blir litt for lang for korte meg, men vi kan ikke alle ha lange og smekre bein 🙈

Og trenger du en kort til den uformelle sommerfesten er jo bare denne nydelig. Tror jeg må sette den opp på ønskelisten min en dag det blir salg 😜 https://www.nestshop.no/products/bohemian-midi-dress-birds

Den var fin, og passet temaet perfekt!

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Og jeg svarte nei!? Så lang kjole på stranda er jo også fryktelig upraktisk, og også da upassende. 

Upassende? 

Skrevet
Kira skrev (2 minutter siden):

Den var helt nydelig!!!! Kanskje smelle til med begge 😊. Blir garantert å bruke begge masse!!! 

Skrevet
Kira skrev (7 minutter siden):

Den var veldig fin, men jeg må innrømme at jeg ikke helt skjønner det med korte sommerkjoler med lange armer. Om det er så varmt at man vil være så lettkledd nedentil så vil man vel ha bare armer også?

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Den var veldig fin, men jeg må innrømme at jeg ikke helt skjønner det med korte sommerkjoler med lange armer. Om det er så varmt at man vil være så lettkledd nedentil så vil man vel ha bare armer også?

Jeg ser absolutt poenget ditt 😁 Men samtidig synes jeg den var så fin.

Skrevet
Kira skrev (14 minutter siden):

Hvis det er kjoler som dette som er på moten nå, skal jeg uten tvil gjennbruke det jeg har i skapet til moten har skiftet 😂.

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Hvis det er kjoler som dette som er på moten nå, skal jeg uten tvil gjennbruke det jeg har i skapet til moten har skiftet 😂.

Alle kan jo ikke være moteriktige til enhver tid. Gjenbruk passer nok bedre for deg da.

Skrevet
Kira skrev (9 minutter siden):

Alle kan jo ikke være moteriktige til enhver tid. Gjenbruk passer nok bedre for deg da.

Uten tvil!

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (1 time siden):

Upassende? 

Upassende betyr at det ikke passer med lang kjole på stranda. Litt mye vin i dag eller?

Skrevet

Jeg synes den var litt for hverdagslig for et bryllup. 

Anonymkode: 834a1...402

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...