mamma til adhd gutt<3 Skrevet 27. februar 2021 #1 Skrevet 27. februar 2021 https://www.bytimo.no/product/georgette-maxi-dress-summer-garden/ veninne som gifter seg. Temaet er "midtsommer". Synes du kjolen passer temaet og er passe tidløs?
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2021 #2 Skrevet 27. februar 2021 Ja, den var kjempesøt synes jeg og passer godt til et sånt bryllup. Anonymkode: 4b87f...74d
Polly-Esther Skrevet 27. februar 2021 #3 Skrevet 27. februar 2021 Helt perfekt til tema og anledning ☺️👍
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2021 #4 Skrevet 27. februar 2021 For å være ærlig synes jeg den var direkte stygg. Du har mange kjoler i skapet som er penere enn det og som passer til et strandbryllup. Anonymkode: a2727...ae4
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 27. februar 2021 Forfatter #5 Skrevet 27. februar 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): For å være ærlig synes jeg den var direkte stygg. Du har mange kjoler i skapet som er penere enn det og som passer til et strandbryllup. Anonymkode: a2727...ae4 Jeg forstår godt at smaken er som baken og derfor er spørsmålet primært om dere synes kjolen matcher temaet.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2021 #6 Skrevet 27. februar 2021 mamma til adhd gutt<3 skrev (1 minutt siden): Jeg forstår godt at smaken er som baken og derfor er spørsmålet primært om dere synes kjolen matcher temaet. Den matcher jo temaet. Sån sett er den grei. Jeg synes bare det er dumt å kjøpe enda en kjole når de du har fra før er mye finere. Anonymkode: a2727...ae4
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2021 #7 Skrevet 27. februar 2021 Kjolen er fin, men akkurat hakket for lang. Matcher temaet perfekt. Anonymkode: 082db...803
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2021 #8 Skrevet 27. februar 2021 Kjolen passer veldig fint til den anledningen. Anonymkode: eb083...3bd
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2021 #9 Skrevet 27. februar 2021 Synes en strandkjole ikke skal være så lang. Ville valgt noe kortere som gjør at du kan gå barbeint uten å tråkke ned kjolen. Anonymkode: 0970f...3b8
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 27. februar 2021 Forfatter #10 Skrevet 27. februar 2021 Anonym bruker skrev (34 minutter siden): Synes en strandkjole ikke skal være så lang. Ville valgt noe kortere som gjør at du kan gå barbeint uten å tråkke ned kjolen. Anonymkode: 0970f...3b8 Likte lengden veldig godt jeg så det er ikke noe problem 😊
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2021 #11 Skrevet 27. februar 2021 Ikke mye kvalitet for den prisen men den så jo helt Ok ut, bevares Anonymkode: bb351...2ac
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2021 #12 Skrevet 27. februar 2021 mamma til adhd gutt<3 skrev (3 timer siden): https://www.bytimo.no/product/georgette-maxi-dress-summer-garden/ veninne som gifter seg. Temaet er "midtsommer". Synes du kjolen passer temaet og er passe tidløs? Absolutt nei til et bryllup, den var fæl og veldig kjerring. Overhodet ikke pyntet. Anonymkode: 31109...3ce
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 27. februar 2021 Forfatter #13 Skrevet 27. februar 2021 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Absolutt nei til et bryllup, den var fæl og veldig kjerring. Overhodet ikke pyntet. Anonymkode: 31109...3ce Nå lurte jeg ikke på om du synes kjolen er fin men om den passer til et enkelt sommerbryllup på stranda med tema midtsommer.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2021 #14 Skrevet 27. februar 2021 mamma til adhd gutt<3 skrev (2 minutter siden): Nå lurte jeg ikke på om du synes kjolen er fin men om den passer til et enkelt sommerbryllup på stranda med tema midtsommer. Og jeg svarte nei!? Så lang kjole på stranda er jo også fryktelig upraktisk, og også da upassende. Anonymkode: 31109...3ce
Kira Skrevet 27. februar 2021 #15 Skrevet 27. februar 2021 Kjolen passer bra til temaet 👍🏻 Likte fargen og modellen. Blir litt for lang for korte meg, men vi kan ikke alle ha lange og smekre bein 🙈 Og trenger du en kort til den uformelle sommerfesten er jo bare denne nydelig. Tror jeg må sette den opp på ønskelisten min en dag det blir salg 😜 https://www.nestshop.no/products/bohemian-midi-dress-birds
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2021 #16 Skrevet 27. februar 2021 Kira skrev (Akkurat nå): Kjolen passer bra til temaet 👍🏻 Likte fargen og modellen. Blir litt for lang for korte meg, men vi kan ikke alle ha lange og smekre bein 🙈 Og trenger du en kort til den uformelle sommerfesten er jo bare denne nydelig. Tror jeg må sette den opp på ønskelisten min en dag det blir salg 😜 https://www.nestshop.no/products/bohemian-midi-dress-birds Den var fin, og passet temaet perfekt! Anonymkode: 31109...3ce
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 27. februar 2021 Forfatter #17 Skrevet 27. februar 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Og jeg svarte nei!? Så lang kjole på stranda er jo også fryktelig upraktisk, og også da upassende. Anonymkode: 31109...3ce Upassende?
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 27. februar 2021 Forfatter #18 Skrevet 27. februar 2021 Kira skrev (2 minutter siden): Kjolen passer bra til temaet 👍🏻 Likte fargen og modellen. Blir litt for lang for korte meg, men vi kan ikke alle ha lange og smekre bein 🙈 Og trenger du en kort til den uformelle sommerfesten er jo bare denne nydelig. Tror jeg må sette den opp på ønskelisten min en dag det blir salg 😜 https://www.nestshop.no/products/bohemian-midi-dress-birds Den var helt nydelig!!!! Kanskje smelle til med begge 😊. Blir garantert å bruke begge masse!!!
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2021 #19 Skrevet 27. februar 2021 Kira skrev (7 minutter siden): Kjolen passer bra til temaet 👍🏻 Likte fargen og modellen. Blir litt for lang for korte meg, men vi kan ikke alle ha lange og smekre bein 🙈 Og trenger du en kort til den uformelle sommerfesten er jo bare denne nydelig. Tror jeg må sette den opp på ønskelisten min en dag det blir salg 😜 https://www.nestshop.no/products/bohemian-midi-dress-birds Den var veldig fin, men jeg må innrømme at jeg ikke helt skjønner det med korte sommerkjoler med lange armer. Om det er så varmt at man vil være så lettkledd nedentil så vil man vel ha bare armer også? Anonymkode: 4b87f...74d
Kira Skrevet 27. februar 2021 #20 Skrevet 27. februar 2021 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Den var veldig fin, men jeg må innrømme at jeg ikke helt skjønner det med korte sommerkjoler med lange armer. Om det er så varmt at man vil være så lettkledd nedentil så vil man vel ha bare armer også? Anonymkode: 4b87f...74d Jeg ser absolutt poenget ditt 😁 Men samtidig synes jeg den var så fin.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2021 #21 Skrevet 27. februar 2021 Kira skrev (14 minutter siden): Kjolen passer bra til temaet 👍🏻 Likte fargen og modellen. Blir litt for lang for korte meg, men vi kan ikke alle ha lange og smekre bein 🙈 Og trenger du en kort til den uformelle sommerfesten er jo bare denne nydelig. Tror jeg må sette den opp på ønskelisten min en dag det blir salg 😜 https://www.nestshop.no/products/bohemian-midi-dress-birds Hvis det er kjoler som dette som er på moten nå, skal jeg uten tvil gjennbruke det jeg har i skapet til moten har skiftet 😂. Anonymkode: a2727...ae4
Kira Skrevet 27. februar 2021 #22 Skrevet 27. februar 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Hvis det er kjoler som dette som er på moten nå, skal jeg uten tvil gjennbruke det jeg har i skapet til moten har skiftet 😂. Anonymkode: a2727...ae4 Alle kan jo ikke være moteriktige til enhver tid. Gjenbruk passer nok bedre for deg da.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2021 #23 Skrevet 27. februar 2021 Kira skrev (9 minutter siden): Alle kan jo ikke være moteriktige til enhver tid. Gjenbruk passer nok bedre for deg da. Uten tvil! Anonymkode: a2727...ae4
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2021 #24 Skrevet 27. februar 2021 mamma til adhd gutt<3 skrev (1 time siden): Upassende? Upassende betyr at det ikke passer med lang kjole på stranda. Litt mye vin i dag eller? Anonymkode: 31109...3ce
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2021 #25 Skrevet 28. februar 2021 Jeg synes den var litt for hverdagslig for et bryllup. Anonymkode: 834a1...402
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå