Gå til innhold

Øyebryn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen tipsede om Refectocil herinne for noen dager siden. Prøver å forstå hva jeg trenger. Virker utrolig rotete el så er det jeg som ikke henger med. Noe heter Liquid, noe heter cream og noe heter gel. I tillegg til selve fargen.

Hvilke av disse produkter er det jeg egentlig trenger for å farge bryn? Vil ikke kjøpe en pakke.

😀

Anonymkode: 00f2d...989

Skrevet

Liquid og Creme er aktivatorer til farven. Akkurat som med hårfarve. Forskjellen på de to er konsistens og styrke. 

For Liquid trenger du ca 10 dråper til 1 cm farve. For Creme trenger du 15 - 20 dråper til 1 cm farve.  Så blander du sammen til du har en jevn konsistens. 

Gel tror jeg er stylinggel til å få brynene i fasong med hver dag. 

Du trenger altså en tube farve og enten Liquid eller Creme.  Så er du klar til å farve brynene (og vippene).

Anonymkode: 611e4...896

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Liquid og Creme er aktivatorer til farven. Akkurat som med hårfarve. Forskjellen på de to er konsistens og styrke. 

For Liquid trenger du ca 10 dråper til 1 cm farve. For Creme trenger du 15 - 20 dråper til 1 cm farve.  Så blander du sammen til du har en jevn konsistens. 

Gel tror jeg er stylinggel til å få brynene i fasong med hver dag. 

Du trenger altså en tube farve og enten Liquid eller Creme.  Så er du klar til å farve brynene (og vippene).

Anonymkode: 611e4...896

Tusen takk for svar😀👍

Skrevet

Jeg bruker Refectocil sammen med vannstoffperoksid jeg har igjen fra de gamle kolokrem-kit’ene med farge. Har mange mange flasker med det, så ser ikke for meg å kjøpe ny med det første.

En cm med Refectocil + 8-10 dråper vannstoffperoksid. 

Anonymkode: 1faaa...fc0

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Jeg bruker Refectocil sammen med vannstoffperoksid jeg har igjen fra de gamle kolokrem-kit’ene med farge. Har mange mange flasker med det, så ser ikke for meg å kjøpe ny med det første.

En cm med Refectocil + 8-10 dråper vannstoffperoksid. 

Anonymkode: 1faaa...fc0

Aha, takk for tips.👍👍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...