Anonym bruker Skrevet 27. februar 2021 #1 Skrevet 27. februar 2021 Noen tipsede om Refectocil herinne for noen dager siden. Prøver å forstå hva jeg trenger. Virker utrolig rotete el så er det jeg som ikke henger med. Noe heter Liquid, noe heter cream og noe heter gel. I tillegg til selve fargen. Hvilke av disse produkter er det jeg egentlig trenger for å farge bryn? Vil ikke kjøpe en pakke. 😀 Anonymkode: 00f2d...989
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2021 #2 Skrevet 27. februar 2021 Liquid og Creme er aktivatorer til farven. Akkurat som med hårfarve. Forskjellen på de to er konsistens og styrke. For Liquid trenger du ca 10 dråper til 1 cm farve. For Creme trenger du 15 - 20 dråper til 1 cm farve. Så blander du sammen til du har en jevn konsistens. Gel tror jeg er stylinggel til å få brynene i fasong med hver dag. Du trenger altså en tube farve og enten Liquid eller Creme. Så er du klar til å farve brynene (og vippene). Anonymkode: 611e4...896
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2021 #3 Skrevet 27. februar 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Liquid og Creme er aktivatorer til farven. Akkurat som med hårfarve. Forskjellen på de to er konsistens og styrke. For Liquid trenger du ca 10 dråper til 1 cm farve. For Creme trenger du 15 - 20 dråper til 1 cm farve. Så blander du sammen til du har en jevn konsistens. Gel tror jeg er stylinggel til å få brynene i fasong med hver dag. Du trenger altså en tube farve og enten Liquid eller Creme. Så er du klar til å farve brynene (og vippene). Anonymkode: 611e4...896 Tusen takk for svar😀👍 Anonymkode: 00f2d...989
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2021 #4 Skrevet 27. februar 2021 Jeg bruker Refectocil sammen med vannstoffperoksid jeg har igjen fra de gamle kolokrem-kit’ene med farge. Har mange mange flasker med det, så ser ikke for meg å kjøpe ny med det første. En cm med Refectocil + 8-10 dråper vannstoffperoksid. Anonymkode: 1faaa...fc0
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2021 #5 Skrevet 27. februar 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Jeg bruker Refectocil sammen med vannstoffperoksid jeg har igjen fra de gamle kolokrem-kit’ene med farge. Har mange mange flasker med det, så ser ikke for meg å kjøpe ny med det første. En cm med Refectocil + 8-10 dråper vannstoffperoksid. Anonymkode: 1faaa...fc0 Aha, takk for tips.👍👍 Anonymkode: 00f2d...989
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå