GĂ„ til innhold

Munnbind.... Igjen 😁

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er litt fascinerende at alle her inne bruker munnbind riktig... Ja foruten om meg da som vet jeg synder, men jeg tÞr i det minste Ä innrÞmme det. 

I gÄr sÄ jeg pÄ nyhetene at 4 av 5 brukte munnbind feil og man ser jo det i gatebildet ogsÄ: Under nesen, pÄ haken, ikke spriter hendene fÞr man tar det pÄ, henger pÄ Þret, krysser snorene, og som meg: gjenbruk. Jeg ser flere som meg putter det i lommen selv om det stÄr sÞppelbÞtter bÄde pÄ buss-stoppet og utenfor butikken. 

Jeg har ikke rÄd til 5-6 munnbind om dagen sÄ da blir det gjenbruk gitt. Jeg har heller ikke helt tro pÄ det, men bruker det for syns skyld.

I fÞlge den testen sÄ var de med tÞymunnbind enda verre... For det var vist ikke sÄ ofte det blir vasket. 

Det ironiske er at det her inne kun er den ene av de 5.....eller er det flere som meg? Jeg tenker som sÄ: bruker jeg munnbind pÄ bussen og i butikken sÄ smitter jeg nÄ ikke andre da. Jeg tenker det skal mye til for at det faktisk skulle beskytte meg uansett. 

Anonymkode: fc6dc...685

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144414777-munnbind-igjen-%F0%9F%98%81/
Del pÄ andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker munnbind feil pÄ mange mÄter. Ikke er jeg gullende ren fÞr jeg tar det pÄ. Jeg bruker samme munnbind flere ganger, og jeg gidder ikke Ä vaske det for hver gang. 

Jeg bruker det utelukkende for syns skyld. 

Anonymkode: 38d3e...291

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg bruker munnbind feil pÄ mange mÄter. Ikke er jeg gullende ren fÞr jeg tar det pÄ. Jeg bruker samme munnbind flere ganger, og jeg gidder ikke Ä vaske det for hver gang. 

Jeg bruker det utelukkende for syns skyld. 

Anonymkode: 38d3e...291

Respekt for Êrligheten din! Har aldri brukt munnbind, men hadde jeg mÄttet hadde det nok vÊrt pÄ lik linje med deg.

Anonymkode: 69ea5...ea4

Jeg spriter hendene etter at jeg har tatt det pÄ, ikke fÞr. SkjÞnner ikke hvorfor munnbindet absolutt mÄ vÊre helt rent nÄr det hovedsakelig skal beskytte andre mot smitte fra meg. De skal jo ikke vÊre borti det? Og har jeg korona pÄ hendene fÞr jeg tar det pÄ sÄ har jeg sannsynligvis fÄtt det i meg uansett.

Anonymkode: 27614...07c

Jeg spriter hendene fÞr og etter, det er automatikk fordi jeg er sykepleier og har rutinen inne. Men jeg skal Êrlig innrÞmme at i dag da jeg tok pÄ et munnbind i to minutter mens jeg pantet flasker brettet jeg det pent etterpÄ og la det i bildÞren og jeg kommer til Ä bruke det igjen. Ellers er jeg nÞye pÄ Ä rive strikkene og kaste etter bruk. 

Anonymkode: bf640...19b

Annonse

• Opprett ny...