Gå til innhold

Munnbindbruk i skolen - hva synes dere?

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Sønnen min får stort sett 6'ere. Noen 5'ere. Hadde vært kjipt for han å få 4 da.

Anonymkode: ca309...a0c

Da kunne han og de 2-3 andre på hans nivå fortsette å gå på skolen da. De vil slippe munnbind siden det ikke er så mange der. 

Anonymkode: 8fa78...dce

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Jo, det er ditt poeng. Du så hva tråden handlet om, men likevel gikk inn for å kaste rundt om med slagord og fortelle at myndighetene vet best. Du har ikke bidratt med noe i denne diskusjonen, har ikke ytret din egen mening osv. Hvorfor kommentere noe du ikke interesserer deg for? Bare for å prøve å kvele diskusjonen? Hva slags Sovjetunion-holdning er det? 

Anonymkode: 38d97...735

Du vil bare høre fra de tre som er enige med deg i at myndighetene er ute etter oss. Det får du ikke, for de fleste har ikke så skadet syn på landets valgte ledere. Så velger du å prøve å få en av de mest positive brukerne til å føle seg like ille og sykelig negative som  deg, og kaller det å tenke selv...

Anonymkode: 6f6d2...a7f

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Du vil bare høre fra de tre som er enige med deg i at myndighetene er ute etter oss. Det får du ikke, for de fleste har ikke så skadet syn på landets valgte ledere. Så velger du å prøve å få en av de mest positive brukerne til å føle seg like ille og sykelig negative som  deg, og kaller det å tenke selv...

Jeg har aldri sagt at alt myndighetene gjør wr skadelig for oss. Jeg sier at ikke alt de gjør er bra. I et demokratisk samfunn må det være lov å diskutere tiltak. Det er heller ikke noe positivt i å være hjernevasket og gjenta de samme slagordene i hver eneste tråd. 

Jeg har aldri sagt at alt myndighetene gjør wr skadelig for oss. Jeg sier at ikke alt de gjør er bra. I et demokratisk samfunn må det være lov å diskutere tiltak. Det er heller ikke noe positivt i å være hjernevasket og gjenta de samme slagordene i hver eneste tråd. 

Det er ingen som har nektet deg å diskutere tiltak. Det er helt lov å være kronisk negativ. Jeg forstår ikke hva du får utav det men jeg tenker i bunn og grunn at dersom det får deg gjennom dagen så jaja.. Så håper jeg du kan tenke det samme om min grunnleggende positivitet. Og ikke minst vi kan droppe det å kalle hverandre hjernevaska. Vi er voksne. La oss oppføre oss som det 

mamma til adhd gutt<3 skrev (3 minutter siden):

Det er ingen som har nektet deg å diskutere tiltak. Det er helt lov å være kronisk negativ. Jeg forstår ikke hva du får utav det men jeg tenker i bunn og grunn at dersom det får deg gjennom dagen så jaja.. Så håper jeg du kan tenke det samme om min grunnleggende positivitet. Og ikke minst vi kan droppe det å kalle hverandre hjernevaska. Vi er voksne. La oss oppføre oss som det 

Så bare fordi jeg er imot ett (!) tiltak, så er jeg kronisk negativ? Hersketeknikk igjen. Jeg slutter ikke å ha egne meninger bare fordi du prøver å få meg til å ti stille. Og ja. Det er hjernevasket å snakke ved hjelp av slagord og sitater fra aviser, og spørre hvorfor man skal ha egen mening om ting. 

Så bare fordi jeg er imot ett (!) tiltak, så er jeg kronisk negativ? Hersketeknikk igjen. Jeg slutter ikke å ha egne meninger bare fordi du prøver å få meg til å ti stille. Og ja. Det er hjernevasket å snakke ved hjelp av slagord og sitater fra aviser, og spørre hvorfor man skal ha egen mening om ting. 

Vi er der ja

Annonse

Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Lærer du mye nytt på jobben din hver dag? Det her er snakk om læringsmiljø og evne til konsentrasjon. 

Jeg er ordentlig konsentrert på jobb hver dag, ja. Det er det mange som setter pris på.

mamma til adhd gutt<3 skrev (42 minutter siden):

Hvem er kronisk negativ? Kan ikke se at hi er det ihvertfall.  Det er lov å være kritisk til tiltak. Man er ikke negativ pga det.  Å være utelukkende positiv er vel greit nok, men det betyr ikke at man skal lage en sannhet som ikke er sann. Ta din egen oppfordring før du klager på andre.

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hva mener du egentlig med disse "slagordene" du harper på i eninga?

Mine på ungdomsskole og vgs har brukt det  frivillig siden november. Etter min mening er det langt å foretrekke fremfor stengte skoler. Siden starten av november har eldste hatt én full skoleuke, og det er uholdbart i lengden. 

Anonymkode: 55672...4dd

• Opprett ny...