Gå til innhold

Får ikke logget inn noen steder med bank id

Anbefalte innlegg

Skrevet

Andre som har problemer?

Skulle logget inn på helsenorge men det gikk ikke, prøvde derfor nav men fungerte ikke der heller. Bank id har ikke gått ut, så lurer på om flere har problemer?

Vanlig bank id, ikke på mobil.

Anonymkode: 345ac...47b

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Andre som har problemer?

Skulle logget inn på helsenorge men det gikk ikke, prøvde derfor nav men fungerte ikke der heller. Bank id har ikke gått ut, så lurer på om flere har problemer?

Vanlig bank id, ikke på mobil.

Anonymkode: 345ac...47bska

Hvilken bank har du? 

Nordea opererer med koder. Genialt! Jeg har aldri hatt bank id på tlf, bare kodebrikke. 

Du laster ned i playstore, koder, når du skal taste inn bank id skriver du 4 siffer du velger selv, vips så er du inne. Genialt! Hilsen en som ikke er teknisk anlagt. 

Anonymkode: 36293...b6c

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Hvilken bank har du? 

Nordea opererer med koder. Genialt! Jeg har aldri hatt bank id på tlf, bare kodebrikke. 

Du laster ned i playstore, koder, når du skal taste inn bank id skriver du 4 siffer du velger selv, vips så er du inne. Genialt! Hilsen en som ikke er teknisk anlagt. 

Jeg har en lokal bank. Bruker kodebrikke.

hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Hvilken bank har du? 

Det er jo helt likt bank-id. 😂

Anonymkode: a56e3...7d5

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Det er jo helt likt bank-id. 😂

Anonymkode: a56e3...7d5

Det er jo bank id på mobil det... 

Jobber i bank og vet det var noe ustabilitet i går.

Hi; Prøv igjen litt senere, evt så ring banken din, så hjelper de deg. 

Anonymkode: b07f6...2d0

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Det er jo bank id på mobil det... 

Jobber i bank og vet det var noe ustabilitet i går.

Hi; Prøv igjen litt senere, evt så ring banken din, så hjelper de deg. 

Hvis du jobber i bank, burde du lært deg forskjell på bank id på mobil og engangskodeappen (som er det samme som engangskodebrikke).

Til hi, min bank id fungerer helt normalt. Jeg har Sparebank1 nordvest.

Anonymkode: e117c...97a

Skrevet

Min fungerer helt fint. 

Ta kontakt med banken, det kan være den er usynkronisert, det har skjedd med med meg et par ganger. 

Anonymkode: 36bfd...ed0

Skrevet

Takk for svar alle. Kontaktet banken og det ordnet seg, måtte «restarte» bank id’en. Takk for hjelpen :)

hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (41 minutter siden):

Hvis du jobber i bank, burde du lært deg forskjell på bank id på mobil og engangskodeappen (som er det samme som engangskodebrikke).

Til hi, min bank id fungerer helt normalt. Jeg har Sparebank1 nordvest.

Anonymkode: e117c...97a

Nah, tror ikke du trenger å instruere meg i hva jeg burde kunne i jobben min og ikke, du vet ikke HVA jeg jobber med!

At det var ustabilitet i går vet jeg fordi det er relevant til det jeg jobber med.

Min bank har ikke engangskodeapp, så det har jeg ikke kontroll på, lite gjennomtenkt av meg å bare slenge ut den første kommentaren om bank id på mobil, men hi fikk vel et relevant svar anyway. Svar om en engangskodeapp var ikke relevant for his problem vil jeg påstå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...