Gå til innhold

Er kjolene fra ko:ko litt kjerring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes de er litt variable. Har noen jeg synes er kjempefine (turkise,  og mener jeg har sett noen med store prikker). Andre så lite flatterende ut må jeg innrømme. Har aldri prøvd de.

Anonymkode: 15822...f77

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Jeg liker flere av dem, men så er jeg også både kjerring og tante.

Anonymkode: 9204a...5e7

Samme her :)

Skrevet

Ikke min stil og jeg tror jeg er kjerring (strikker, liker å se på fugler i hagen, snakker til barn som ikke ser seg for når de ferdes i trafikken, liker fyrstekake og kaffe) - er kjerring da...?

Anonymkode: 69dcb...a79

Skrevet

De var ufattelig kjerring. Spes ped kjerring. 

Skrevet
frk Nilsen skrev (3 timer siden):

Hadde passet perfekt till livssynslæreren min på ungdomskolen, som hadde en frekk, asymetrisk klipp, papegøye-ørepynt i ene øret og en gøyal farge på brillene....

Ja, jeg vet jeg er gammel som hadde livssyn og slapp unna kristendom. 

Det var tider det🤩

Skrevet

Jeg har flere kjoler fra denne designeren. De har god kvalitet, sitter fint på meg og er utrolig behagelige. 

Jeg er 36, mulig jeg er kjerring. 

Anonymkode: 45872...f7b

Skrevet
Blondzilla skrev (7 timer siden):

Spes ped kjerring❤️

jeg føler ofte alle kjoler blir litt kjerring jeg🙈 med mindre kjolen er jysla kort og sommerslig. Kjerring er bra! 

Anonymkode: 6ca4c...932

Skrevet

Jeg er bibliotekar og pedagog med fargerik vintagestil... ☺️. Jeg må innrømme at jeg syns de er kjerring, men for ca. ti år siden hadde de flere kjoler jeg likte. Vet ikke når de modellene forsvant, men husker at de hadde noen fine i dongeri.

Anonymkode: b2156...3ac

Skrevet

Jeg fant to turkise jeg syntes var kjempefine på nettsiden, men jeg er 41 og gift, så er antakelig kjerring. 😊

Anonymkode: 0e697...ba0

Skrevet

Jeg elsker  den type kjole 😀😀

men jeg er også veldig glad i  kjolene til confettibird ❤️❤️❤️

Anonymkode: 0f17e...3ff

Skrevet

Nei, disse kjolene er veldig tantete. Jeg er for øvrig Bibliotekar og har flere kollegaer med denne stilen 😂

Anonymkode: c9031...675

Skrevet

Jeg synes det varierer også er det litt måten de blir presentert på. 

F.eks. så hadde denne vært kul med sort skinnjakke og høye støvletter eller joggesko: 
https://www.kokonorway.no/products/jannike-burgunder-kjole 

Denne kjolen hadde jeg nok også fått et annet inntrykk av om den ble vist som bildet av den sorte: 
image.thumb.png.20df1a5e9f29fa2754fd0a4932a70e13.pngimage.thumb.png.707b343e795f1cbd5d5e24f2ad620afd.png

Anonymkode: 42dbc...28b

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 23.2.2021 den 19.55):

Kjoler for lærer, psykolog og bibliotekar. Med gå-vennlige sko til. 

Anonymkode: 35b2e...efc

Jeg er lærer og vet ikke om noen kollegaer, eller meg selv, som hadde vurdert å gå på jobb i slike kjoler 😅

Anonymkode: 3aba3...3e1

Skrevet

Jeg elsker kjoler og skjørt. Vil ikke si stilen min er kjerring. Her har fottøyet og utseende mye å si. 

Anonymkode: f60d6...7e6

Skrevet
On 2/23/2021 at 6:14 PM, Anonym bruker said:

Jeg klarer ikke helt å bestemme meg. De ser på en måte både kule og behagelige ut, men på en måte også veldig kjerring som drikker urtete og hører på hvalsang. Hva synes du?

Anonymkode: 06580...382

Ja

Anonymkode: 93db7...88a

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Jeg er lærer og vet ikke om noen kollegaer, eller meg selv, som hadde vurdert å gå på jobb i slike kjoler 😅

Anonymkode: 3aba3...3e1

Dei lærarane eg kjenner går med dongeribukse, somme med blusar, andre med ulltrøye, nokre med hettegenser og enten støvletter eller joggesko. Så trur du har rett i det!!! 

Anonymkode: b94a1...7e9

Skrevet

Oi. 

Innser at vi alle har ulik smak. Men dette var virkelig veldig langt unna noe jeg ville synes  var fint. Veldig langt unna... jeg er nok mye mer minimalistisk og klassisk i stilen. Og jeg er 43, så i prinsippet helt kjerring 🥇

Anonymkode: 210ee...b1d

Skrevet
Blondzilla skrev (På 23.2.2021 den 22.25):

Mummikopp-kjerring? 

Anonymkode: bdbe6...aa2

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Oi. 

Innser at vi alle har ulik smak. Men dette var virkelig veldig langt unna noe jeg ville synes  var fint. Veldig langt unna... jeg er nok mye mer minimalistisk og klassisk i stilen. Og jeg er 43, så i prinsippet helt kjerring 🥇

Anonymkode: 210ee...b1d

At mennesker har ulik smak er jo ingen overraskelse. Jeg synes klassisk og minimalistisk er kjedelig og reaksjonært, men ser jo at mange liker den stilen.

Anonymkode: 06580...382

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...