Gå til innhold

Sex med samme kjønn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med erfaring, eller tanker rundt dette? Hvordan blir forholdet til mannen, evt menn etterpå? Forandret/uforandret?
Kan det være positivt eller negativt? Noen tanker?

Anonymkode: 0ac2b...bb3

Skrevet

Hva er det egentlig du spør om her? Hvordan det er å ha sex med noen av det samme kjønn (flere gode erfaringer på den fronten) eller hvordan det funker når man egentlig er i et forpliktende forhold med en av motsatt kjønn (har jeg ikke prøvd, jeg er trofast). Vil tro det avhenger av hva slags innstilling din og mannen din har til dette, om han skal få vite om det, om det er noen fare for at du kan bli forelsket, eller om du bare tenker på det som ufarlig "pikekos" (uæh). Uansett vil jeg tro det kan være noen skjær i sjøen, men det er ikke sikkert jeg er den beste til å svare deg. Det kommer an på de nærmere omstendighetene, og folk er forskjellige.

Anonymkode: bfd07...f9c

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Hva er det egentlig du spør om her? Hvordan det er å ha sex med noen av det samme kjønn (flere gode erfaringer på den fronten) eller hvordan det funker når man egentlig er i et forpliktende forhold med en av motsatt kjønn (har jeg ikke prøvd, jeg er trofast). Vil tro det avhenger av hva slags innstilling din og mannen din har til dette, om han skal få vite om det, om det er noen fare for at du kan bli forelsket, eller om du bare tenker på det som ufarlig "pikekos" (uæh). Uansett vil jeg tro det kan være noen skjær i sjøen, men det er ikke sikkert jeg er den beste til å svare deg. Det kommer an på de nærmere omstendighetene, og folk er forskjellige.

Ser at dette ble uklart. Jeg har altså hatt sex med kvinner flere ganger, men ikke etter at jeg ble sammen med mannen min. Mulig det du ønsker er erfaringer fra dem som har sex med kvinner mens de egentlig er i et heterofil parforhold?

Skrevet

Hvordan forholder til mannen blir etterpå og sex med menn blir kommer nok an på mange faktorer. Som f.eks. er du i et forhold nå? Skal du ha sex med en annen kvinne sammen med mannen, med hans viten eller bak hans rygg? Og er du sikker på din legning og bare lyst til å prøve, eller har du innerst inne lyster og legning du har undertrykket frem til nå? Sex med en du kjenner fra før eller med en du aldri skal treffe igjen? Det kan jo resultere i alt fra at du prøver det ut og finner ut at du ikke liker det, at du liker det og foretrekker det, at mannen din går fra deg pga det, at du får følelser for jenta du prøver sex med, at det blir noen treff og litt sex, men at det blir som før med forhold og sex med mannen. Umulig å si å forhånd tenker jeg....

Anonymkode: ff624...dc6

Skrevet
On 2/23/2021 at 11:54 AM, Anonym bruker said:

Noen med erfaring, eller tanker rundt dette? Hvordan blir forholdet til mannen, evt menn etterpå? Forandret/uforandret?
Kan det være positivt eller negativt? Noen tanker?

Anonymkode: 0ac2b...bb3

Jeg er bifil. Jentesex er så utrolig mye bedre enn sex med en mann, mykere og våtere, mer intenst. Men jeg har aldri hatt problemer med og være med mann uansett :) men jeg liker mest jentesex og jenter

Anonymkode: b1e7a...256

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...