Gå til innhold

Hva syns du om det å dele bilder av mat man spiser o.l. på sosiale medier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker da må mat som ser apetittelig ut. Hva tenker du når folk gjør det? 

Anonymkode: c080e...bdb

Skrevet

For meg blir det som å ta bilde av et deilig badekar fylt med skum. Ingenting galt med det, men hva skal jeg gjøre med bildet..

Anonymkode: afbad...044

Skrevet

Helt idiotisk. Driter i hva andre spiser.

Anonymkode: 9b1a6...240

Skrevet
21 minutes ago, Anonym bruker said:

Tenker da må mat som ser apetittelig ut. Hva tenker du når folk gjør det? 

Anonymkode: c080e...bdb

bryr meg svært lite om det, scroller bare videre, gidder ikke henge meg opp i ting jeg ikke er intressert i, bare scroller videre

Anonymkode: 00136...98d

Skrevet

Akkurat som med alt annet kan det være hyggelig å se når det skjer noe spesielt. Kommer du ut og opplever for første gang at ungene har laget fin frokost kan det være helt ok å dele et bilde, men det blir masete hvis de legger ut matbilder hver uke.

Anonymkode: 578cd...a29

Skrevet

Det er svært få som klarer å ta fine bilder av en tallerken med dandert middag. Jeg er medlem i en middag inspirasjonsgruppe, det er altså så mye kjipe bilder der, ingen klarer å ta fine bilder til inspirasjon. 

Anonymkode: 6c914...c1c

Skrevet

Teit 

Anonymkode: c60cf...26a

Skrevet

Syns det er helt greit en sjelden gang. Syns det samme om selfier, fjellturer, bilder av ungene osv. Av og til- ikke alltid. Men det verste er folk som aldri deler noe som helst bortsett fra visdomsord og nyhetsartikler. Jeg leser aviser selv, på some vil jeg gjerne se litt av folk sitt liv.

Skrevet

Synes det er koselig om noen av vennene mine koser seg og deler det. Da tenker jeg at de har det bra, at jeg unner dem det og at jeg håper maten smaker 😊

Anonymkode: 18472...7e1

Skrevet

Jeg snur det til noe positivt. Jeg tar det som middagstips jeg. 😁

Anonymkode: 96f87...598

Skrevet

Jeg syns det er teit. Når en på jobb slanket seg og dette var motivasjonen hans, så likte jeg det og slang inn en komentar innimellom. En dag uten ett bilde så maste vi på jobb, så dette hjalp han på de tunge dagene. Men utover slike ting så syns jeg det bare er teit når personer gjør slikt ofte.

Har to unger som ofte tar snapper av mat. Om det er for å irritere meg eller om de sender det aner jeg ikke. 

Anonymkode: 22e5f...5cf

Skrevet

Jeg flirer inni meg av det og syns det er ganske patetisk😆 

Men slike bilder får tydeligvis alltid masse god respons fra folk, så tydeligvis er dette noe folk liker å se😅 

Anonymkode: 4af27...1cc

Skrevet

Gidder jeg ikke se på. Hva andre spiser er ikke interessant for meg.

Anonymkode: a7db9...85e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...