Gå til innhold

Paypal - hva i all verden gjør man da?

Anbefalte innlegg

En venninne sendte meg nylig et beløp i Paypal. Bruker ikke paypal til vanlig og har ikke brukt kontoen på lenge, men av diverse grunner var det enklere for venninnen min å sende slik. Tenkte ikke noe over det.

Etter hun hadde sendt pengene skulle jeg logge på paypal, men paypal ville sende melding til et gammelt telefonnummer for å verifisere. Dette er et nummer jeg ikke har brukt siden 2006. Jeg har tilgang til epostadressen registrert for kontoen, kan svare på sikkerhetsspørsmålene, og kan oppgi kortnummeret for kortet som er registrert for kontoen. Det eneste jeg ikke kan gjøre er motta en melding med en kode. 

Jeg gikk i sirkler på websiden en stund, og jeg kan enkelt forandre passord for kontoen, men kan ikke logge meg inn. Jeg ringte dem nettopp og klikket meg gjennom alle valgene, for å til slutt få en automatisk beskjed om at de ikke kan hjelpe meg over telefonen, bruk "kontakt og hjelp" på websiden isteden. Så da går jeg dit, og må da faen meg logge inn for å kunne bruke kontaktsiden.

Har prøvd å ringe det gamle mobilnummeret som er registrert for kontoen for å spørre pent om vedkommende kunne motta meldingen for meg, men nummeret er ikke i bruk.

Hva i alle dager skal man gjøre da?

Anonymkode: db621...05a

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

ta kontakt med kundeservice

Anonymkode: 947a0...97b

Må være innlogget for å kontakte dem via websiden, og det er ikke mulig å prate med en ekte person på telefonen. 

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Jeg kan enkelt forandre passord. Men når jeg så skal logge inn vil Paypal verifisere ved å sende en melding til gammelt nummer. 

Annonse

Anonym bruker skrev (54 minutter siden):

Kan veninnen din trekke beløpet tilbake og vipse deg istedet? 

Anonymkode: e74d8...fc2

Er ikke noen enkel måte å trekke pengene på. Hun må da klage og eskalere til Paypal og si hun ikke mottok tjenesten hun betalte for. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...