Anonym bruker Skrevet 21. februar 2021 #1 Skrevet 21. februar 2021 Skal sende en liten pakke til en annen del av landet. Hvilken sendemåte ville dere valgt? Anonymkode: 1eea8...a41
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2021 #2 Skrevet 21. februar 2021 Jeg prøver helthjem for første gang i dag. Blir spennende. Det står i vilkårene deres at pakken skal emballeres så den tåler å falle fra 3 meters høyde, der fikk jeg et gøy bilde i hodet av hva som foregår under transport. Sånn generelt så håper jeg de dekker tapet dersom pakken stjeles fra postkassa eller dørmatta. Det virker liksom litt utrygt.. Anonymkode: 2a1af...eda
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2021 #3 Skrevet 21. februar 2021 Posten. Har kun dårlig erfaring med HeltHjem. Anonymkode: abb85...4d9
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2021 #4 Skrevet 21. februar 2021 Jeg liker ikke å få det på døra. Jeg skrev meld om t de bare skal sette på trappa. Men de klarte å ringe på. Da løp barna til døra og så den store pakka som var bursdagsgave. Ble bare styr. Bestilte en ting på nett, da fikk jeg belsjed om at siden den ikke passet i postkassen, så satt de den på trappa. Fikk sms det synes jeg var veldig bra. 😁Orker ikke gå å vente på pakke fra kl 8-16 eller 17-22.eller hva det er. Anonymkode: 7b849...6a1
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2021 #5 Skrevet 21. februar 2021 Jeg er veldig fornøyd med Postnord. Jeg har registrert meg i appen, så får gode rabatter 🙂 Anonymkode: 794b1...f96
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2021 #6 Skrevet 21. februar 2021 Helthjem om du kan! Posten er mye dyrere for småpakker, og de har skapt slitsomt ekstraarbeid med ting som burde vært "fillesaker". Hater å forholde meg til dem! Anonymkode: df2c5...73e
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2021 #7 Skrevet 21. februar 2021 Helthjem er elendige, halvparten av pakkene kommer ikke fram. Ene pakka som var bøker, la de ute i pøsende regnvær, hadde de orket å gå 3 m lenger, så hadde de kunne legge den under tak. Og her forrige dagen hadde de lagt pakke til naboen ute på fellesarealet, og det snødde som bare det, så den var nedsnødd. Datteren min fant den, og fikk levert den. Anonymkode: 9700c...684
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2021 #8 Skrevet 22. februar 2021 50 % kommer ikke fram??? Anonymkode: 1eea8...a41
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2021 #9 Skrevet 22. februar 2021 Veldig fornøyd med helthjem her Anonymkode: 9361c...501
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2021 #10 Skrevet 22. februar 2021 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Helthjem er elendige, halvparten av pakkene kommer ikke fram. Ene pakka som var bøker, la de ute i pøsende regnvær, hadde de orket å gå 3 m lenger, så hadde de kunne legge den under tak. Og her forrige dagen hadde de lagt pakke til naboen ute på fellesarealet, og det snødde som bare det, så den var nedsnødd. Datteren min fant den, og fikk levert den. Anonymkode: 9700c...684 Isteden for å legge pakken under tak, 2 meter lenger bort, la de den på et bord utfor der alle kunne se og den var våt..... Anonymkode: a8ea1...20a
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2021 #11 Skrevet 22. februar 2021 Posten! Her i gata er det en kronisk HeltHjem-tyv... han tar runden etter avisbudet har vært her på natta og stjeler pakkene i mørket🤬 Anonymkode: 49fa9...e0a
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2021 #12 Skrevet 22. februar 2021 16 hours ago, Anonym bruker said: Skal sende en liten pakke til en annen del av landet. Hvilken sendemåte ville dere valgt? Anonymkode: 1eea8...a41 Posten, selvom det er dyrere, rett og slett veldig misfornøyd med helt hjem Anonymkode: af620...d89
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2021 #13 Skrevet 22. februar 2021 Anonym bruker skrev (16 timer siden): Jeg prøver helthjem for første gang i dag. Blir spennende. Det står i vilkårene deres at pakken skal emballeres så den tåler å falle fra 3 meters høyde, der fikk jeg et gøy bilde i hodet av hva som foregår under transport. Sånn generelt så håper jeg de dekker tapet dersom pakken stjeles fra postkassa eller dørmatta. Det virker liksom litt utrygt.. Anonymkode: 2a1af...eda De dekker ikke tapet om den er stjålet fra postkassen. Anonymkode: 98400...64a
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2021 #14 Skrevet 22. februar 2021 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): De dekker ikke tapet om den er stjålet fra postkassen. Anonymkode: 98400...64a Ikke hvis den blir stjålet fra dørmatta etter levering heller? Anonymkode: 2a1af...eda
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2021 #15 Skrevet 22. februar 2021 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Ikke hvis den blir stjålet fra dørmatta etter levering heller? Anonymkode: 2a1af...eda Nei, de har jo levert den og der stopper deres ansvar.. Anonymkode: 98400...64a
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2021 #16 Skrevet 22. februar 2021 Jeg har bestilt med helt hjem noen ganger, og har vært førnøyd hver gang, bortsett fra den siste gangen. Da leverte de pakken midt på natten, uten å sende melding, jeg så den når jeg skulle ut neste formiddag. Den var for stor for postkassa, så den hang i en pose på et felles postkassestativ rett ved siden av veien ut av feltet, hvem som helst kunne stoppet og plukket den med seg. Ser pakker henger på andre stativer og i blant, det er litt risikabelt, spesielt hvis man har en kronisk helt hjem tyv i nabolaget som e0a har. Men jeg liker ikke at posen ikke er lukket helt igjen, sånn at det ikke regner oppi den. Anonymkode: ba37d...5a9
Bondejenta&lillegutt Skrevet 22. februar 2021 #17 Skrevet 22. februar 2021 Liker helt klart posten best, stort sett får man pakken i postkassen, her har vi et postbud som ringer og spør om vi er hjemme hvis pakke er for stor for postkassen før den blir levert til post i butikk, i den faktiske nærbutikken min.. helt hjem er helt håpløs, for det første leverer de ikke helt hjem, og for det andre så kan man ikke selv velge hvor de skal levere pakken, så her må jeg kjøre 20-25 min for å hente pakken langt ute i gokk på en bitteliten nærbutikk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå