Anonym bruker Skrevet 21. februar 2021 #1 Skrevet 21. februar 2021 Vi prøvekjørte en i går, hadde bare med det ene barnet da de to andre er borte. Minste sitter i beltestol, de to andre uten, men jeg syns det ser ut som for liten plass til alle 3, mannen mener nei, men han vil ha bilen😂 Er det noen her med 3 barnog den bilen? Vi har en S-max nå og i den er det jo en drømmeplass i forhold. Anonymkode: e1d25...0f4
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2021 #2 Skrevet 21. februar 2021 Det blir trangt i forhold til s-Max ja. Men hvor langt skal dere kjøre? Blir det bare småkjøring går det jo greit at det er litt trangt. Anonymkode: 05b44...3e5
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2021 #3 Skrevet 21. februar 2021 Det går, men det midterste setet bak er ikke superbehagelig så om dere kjører mye langt ville jeg revurdert. Ta med alle tre ungene og prøvekjør en gang til. Anonymkode: dc38a...55c
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2021 #4 Skrevet 21. februar 2021 Takk for svar. Ja, vi må prøvekjøre med alle. I ferier blir det langt, 50-60 mil. Planer om å kjøpe hytte, så da kanskje 3 timer annenhver helg. Jeg tror det blir ubehagelig, må evt ha beltestolen i midten, men... Anonymkode: e1d25...0f4
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2021 #5 Skrevet 21. februar 2021 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Takk for svar. Ja, vi må prøvekjøre med alle. I ferier blir det langt, 50-60 mil. Planer om å kjøpe hytte, så da kanskje 3 timer annenhver helg. Jeg tror det blir ubehagelig, må evt ha beltestolen i midten, men... Anonymkode: e1d25...0f4 Da ville jeg nok prøvd en annen bil. Har dere sett på Mercedes EQC? Vi har den og fire barn/tenåringer. Vi får selvsagt ikke plass til alle i bilen, men det er plass til de tre tenåringene våre i baksetet selv om de er henholdsvis 2m, 1.85 m og 1.75 m. Ikke ekstremt god plass, men de sitter helt greit. Anonymkode: aba85...5a5
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2021 #6 Skrevet 21. februar 2021 Anonym bruker skrev (17 minutter siden): Da ville jeg nok prøvd en annen bil. Har dere sett på Mercedes EQC? Vi har den og fire barn/tenåringer. Vi får selvsagt ikke plass til alle i bilen, men det er plass til de tre tenåringene våre i baksetet selv om de er henholdsvis 2m, 1.85 m og 1.75 m. Ikke ekstremt god plass, men de sitter helt greit. Anonymkode: aba85...5a5 Ikke prøvekjørt, men lest at den har 100 L mindre bagasjeplass enn e-tron og er kortere. Vi har med oss en del på ferie og..hehe..takk for svar og tips, kan se på den og😊 Anonymkode: e1d25...0f4
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2021 #7 Skrevet 21. februar 2021 Vi har tre barn og e-tron. Funker som bare det for vår del. Vi har to i bilstoler på sidene og storebror i midten på en (veldig!) smal pute. Han er elleve, men ikke så stor, så han får greit med plass. Med en stol ville jeg tenke at det går supert. Men du får nok ikke festet bilstolen i midten, det er ikke mange cm mellombeltefestene, stolen vil dekke over beltefeste til bror/søster. Anonymkode: fcd99...cf3
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2021 #8 Skrevet 21. februar 2021 Vi har e-tron sportback og tre skolebarn, ingen bilstoler. Barna synes det er god plass i baksetet, spesielt er de fornøyde med god benplass i e-tron sammenlignet med den andre bilen (tesla). Anonymkode: d53db...932
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2021 #9 Skrevet 21. februar 2021 Takk for svar dere, vi må nok prøve med alle 3, det er bare jenter der eldste er 13 år. Grunnen til at jeg ønsket beltestolen i midten er fordi de to eldste krangler en del😂 Hi Anonymkode: e1d25...0f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå