Gå til innhold

Bukser for lave folk med litt mage?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Magemusklene mine ble sprengt etter svangerskap, og har noen babykilo fortsatt. Er bare 161 høy. Har dere tips om fine bukser som passer til noen som er lav, men trenger litt vidt liv? Enten blir de for stramme over magen, eller for lange i beina🥴

Anonymkode: 67554...bc9

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg har måtte lære meg å se bortifra lengden på buksene og med pra har jeg lært meg å sy de opp selv. Før så fikk mamma denne jobben, nå er jeg vist voksen så det måtte jeg klare selv. 

Jeg har ikke rompe (altså at den fyller ut formene bukser har) og hadde i en periode veldig mye løshud på magen såjeg endte opp i skikkelig damebutikker. De hadde bukser med høyt liv som dermed kunne holde ting på plass. Her fant jeg også endel bukser som passet meg i lengden. Mulig noen av disse egentlig er ankelbukser eller hva de kalles, men for meg så var de helt perfekte. Jeg er litt lavere enn deg. 

Anonymkode: 92527...1cc

Skrevet

Jeg er 160-162 ish med typisk epleform,og bruke bukser i merke Kaffe med strikk oppi. Jeg bruker en slim bukse. De er fine til kontorbruk, men føles bare sååå gode. Har også noen Cubus bukser. I jeans bruker jeg slimfit med skikkelig strech. 

https://www.zalando.no/kaffe-jilian-bukser-ka321a014-k11.html

De har ulike lengder i bena og hlyde i livet. så obs på det. 

https://cubus.com/no/p/bukse-i-jersey-kvalitet-med-knyting-svart-bukser-dame/7259429_F990

Tror den ligner denne. 

Jeans Lee og Levis med strech

Anonymkode: aafe1...4aa

Skrevet

Jeg er lavere enn deg og litt lubben.  Jeg kler absolutt best bukser som er bootcut og har litt kraftig stoff, f.eks. kordfløyel. Hvis du har litt mage/rumpe og velger bukser med smale legger får du lett en triangel-form som gjør deg bredere enn du er.  Bukser med litt vidde nederst gir meg mye penere fasong.  Velger du et litt grovere stoff glatter det over trusekant osv.  

Jeg anbefaler absolutt å kjøpe bukser i kortere størrelser, det blir vanligvis penere enn om du legger opp selv.  

Lykke til!

Anonymkode: 7429c...dc4

Annonse

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Oi disse skal jeg prøve anonym over her :D

Anonymkode: aafe1...4aa

Lykke til. Har bestilt selv 😬😬

Anonymkode: a53e3...222

Skrevet

Vavite sine Sophia Cropped hos Match.

Elsker de buksene og fleksibiliteten.

Anonymkode: 849fa...e7e

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Vet du hvordan de er i str? Må man gå opp en str?

Anonymkode: 67554...bc9

Vet ikke. Har endelig fått bestilt meg

Anonymkode: a53e3...222

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...