Anonym bruker Skrevet 18. februar 2021 #1 Skrevet 18. februar 2021 Har hatt litt kløe og svie i underlivet og merket også at utfloden var klumpete uten noe lukt, har tatt 500mg stikkpille og krem men føler det bare klør enda mer med kremen på, og stikkpillen renner ut som gjør det også til og klø. Håper iallefall svien og kløingen har roet seg ned til i morgen har noen opplevd slikt? Og foresatt ikke føler seg bedre dagen etterpå? Anonymkode: d6228...84b
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2021 #2 Skrevet 18. februar 2021 Stikkpillen skal jo tas rett før sengetid, så den ikke renner ut når du beveger deg rundt i stående posisjon... Jeg har opplevd lindring nærmest umiddelbart, har tatt stikkpillen om kvelden og smurt meg hver gang jeg har vært på do. Anonymkode: f8e40...f83
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2021 #3 Skrevet 18. februar 2021 Stikkpillen må tas når du legger deg, ja. Jeg har tålt stikkpillene, men av en eller annen grunn ikke kremen. Kremen gjør at jeg blir som en kjøttkake nedentil, svir bare verre, blir vondt og veldig rødt og klør enda verre. Anonymkode: 238f1...895
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2021 #4 Skrevet 18. februar 2021 Hvis du ikke merker en viss bedring ila dagen etter du har begynt, så stikker du på apoteket p kjøpe Diflucan i stedet, den som er kun en tablett til å svelge. Anonymkode: 69823...762
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2021 #5 Skrevet 18. februar 2021 Ring legen og be om en resept på Diflucan. Si du må ha 4 tabletter, da får du synonympreperatet til under 100,- Hvis du ikke er bra etter en uke, tar du en kapsel til. Siden du svelger den virker den på hele kroppen. Du får kjøp den resepfritt, men da koster bare en kapsel ca 250,- Anonymkode: 90659...c01
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2021 #6 Skrevet 19. februar 2021 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Ring legen og be om en resept på Diflucan. Si du må ha 4 tabletter, da får du synonympreperatet til under 100,- Hvis du ikke er bra etter en uke, tar du en kapsel til. Siden du svelger den virker den på hele kroppen. Du får kjøp den resepfritt, men da koster bare en kapsel ca 250,- Anonymkode: 90659...c01 Så du er en medisinske person som kan gi denne anbefalingen??? Anonymkode: 93f14...1de
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2021 #7 Skrevet 19. februar 2021 Anonym bruker skrev (10 timer siden): Så du er en medisinske person som kan gi denne anbefalingen??? Anonymkode: 93f14...1de Her kan du lese om Diflucan selv, jeg har ikke lov til underskrive med yrkestittel ifølge forumsreglene. Legen som kjenner deg vil vite om det er et medikament du kan bruke, dette selges også reseptfritt som noen over skrev. Men da til en veldig høy pris for en kapsel. Med en resept fra legen kan du få synonympreperatet mye billigere enn det du må gi for en kapsel Diflucan, virkestoffet er det samme. Blir som Paracet og Panodil. Håper dette var svar godt nok. https://www.felleskatalogen.no/medisin/pasienter/pil-diflucan-pfizer-576690 Anonymkode: 90659...c01
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2021 #8 Skrevet 20. februar 2021 Det finnes canesten kombinasjonspakning der det er 5 vaginaltabletter i tillegg til kremen. Det har jeg tatt og funket de to gangene jeg har hatt sopp. Du må spørre en apotekansatt for de ligger ofte ikke fremme. Er uten resept. Anonymkode: 9af82...222
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2021 #9 Skrevet 20. februar 2021 Anonym bruker skrev (På 18.2.2021 den 21.59): Har hatt litt kløe og svie i underlivet og merket også at utfloden var klumpete uten noe lukt, har tatt 500mg stikkpille og krem men føler det bare klør enda mer med kremen på, og stikkpillen renner ut som gjør det også til og klø. Håper iallefall svien og kløingen har roet seg ned til i morgen har noen opplevd slikt? Og foresatt ikke føler seg bedre dagen etterpå? Anonymkode: d6228...84b Er bare litt nysgjerrig, glattbarberer du deg? Anonymkode: fd9f3...444
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå