Gå til innhold

Noen som tidligere har farget øyebryn med Kolokrem men nå har byttet?

Anbefalte innlegg

Er skikkelig skuffet nemlig. Har brukt Kolokrem i flere år. Plutselig ble ikke brynene farget lengre, selv om jeg lot fargen være i lengre enn anbefalt. Oppdaget da at det stod ny formula på pakken. Kontaktet dem og jada, pga endringer i regelverket var oppskriften endret, men kremen skulle være like god. Vel, det er den ikke.

Før kolokremen testet jeg utallige farger og ingen ga noe særlig farge. Nå aner jeg ikke hva jeg skal bruke.

Noen med erfaringer med andre merker?

Anonymkode: a0eec...679

Fortsetter under...

Hei, jeg har brukt Kolokrem men har byttet til Refectocil som er utrolig mye bedre. Det er også Refectocil som hudpleiere og frisører vanligvis bruker. 

Du må kjøpe Refectocil på nettet da de ikke selges direkte i butikk. Jeg gikk tom for en stund siden og måtte da kjøpe i butik, kjøpte da kolokrem men fant fort ut av at det ikke duger til noe. Dette gjelder for øvrig de andre butikkfargene også da formulaen er ganske så lik. Kjøpte da på Refectocil på nett og passer på å ha dette i hus. 

Anbefaler å se på kitet med pakkerabatt eller mini styling kit, disse har både farge og fargeaktiverer, minikitet har i tillegg til to farger også endel ekstrautstyr. Jeg har mini-kitet, koster kun 255kr og det er mer enn verdt det.

Elina skrev (33 minutter siden):

Hei, jeg har brukt Kolokrem men har byttet til Refectocil som er utrolig mye bedre. Det er også Refectocil som hudpleiere og frisører vanligvis bruker. 

Du må kjøpe Refectocil på nettet da de ikke selges direkte i butikk. Jeg gikk tom for en stund siden og måtte da kjøpe i butik, kjøpte da kolokrem men fant fort ut av at det ikke duger til noe. Dette gjelder for øvrig de andre butikkfargene også da formulaen er ganske så lik. Kjøpte da på Refectocil på nett og passer på å ha dette i hus. 

Anbefaler å se på kitet med pakkerabatt eller mini styling kit, disse har både farge og fargeaktiverer, minikitet har i tillegg til to farger også endel ekstrautstyr. Jeg har mini-kitet, koster kun 255kr og det er mer enn verdt det.

Tusen hjertelig takk!!

Anonymkode: a0eec...679

Elina skrev (1 time siden):

Jo, jeg har kjøpt i butikk. En eller annen svensk sjappe på Oslo city. 

Anonymkode: 2ae9d...200

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Jo, jeg har kjøpt i butikk. En eller annen svensk sjappe på Oslo city. 

Mener det var Lyko.

Men de har jo stengt senteret nå, kom jeg på. 

Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Mener det var Lyko.

Men de har jo stengt senteret nå, kom jeg på. 

Ja, du har helt rett, Lyko har også Rectocil: https://lyko.com/no/sok?q=recto&sortBy=popularity&count=72&infinitescroll=1

Lyko har vel ikke så mange fysiske butikker i Norge? Kun Oslo ser det ut til.  https://lyko.com/no/butikker

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...