Anonym bruker Skrevet 17. februar 2021 #1 Skrevet 17. februar 2021 Hva fikk dere til babyen i gaver? Er det mest klær eller andre ting også? Anonymkode: 45d39...9eb
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2021 #2 Skrevet 17. februar 2021 Jeg foretrekker å få annet enn klær. Barneservise, rangler/leker, bøker osv. Anonymkode: af5cd...551
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2021 #3 Skrevet 18. februar 2021 Jeg fikk mest klær. Fikk lammeskinn av min grantante. Noe som jeg satte pris på da og som ungene fortsatt bruker. Eldste r 18år nå og bruker det som sitteunderlag når hun er på tur. Det er skikkelig godt brukt, så imponert over at det fortsatt lever. De fikk også ett ullteppe av oldemor. Når det ble for lite for de å bruke inne ble det lagt i bilen, passelig størrelse å ha over beina i bilen når det var kaldt. Begges ligger fortsatt i bilen og brukes innimellom. Fikk flestet ting i dåpen til ungene. Noen barnebøker, leker, kopper, bestikk og søljer. Søljene blir brukt innimellom enda. Selv om de egentlig har nok store, så liker de å variere kombinasjonene. Anonymkode: d5c6b...89c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå