Anonym bruker Skrevet 15. februar 2021 #26 Skrevet 15. februar 2021 Finner du ikke noe til trollungene dine der?? Anonymkode: 09649...23e
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2021 #27 Skrevet 16. februar 2021 Anonym bruker skrev (10 timer siden): Kirkenes, Hønefoss, Bryne... Må visst ut av sivilisasjonen for å komme til en. Anonymkode: 6ebeb...6cf Det er kun rikmannsfolk som har råd til å handle på SparKjøp, man må nemlig ha bil for å komme seg til en. Så sånne fattigluser som deg, i tillegg med manglende empati, kan like gjerne holde seg unna. Sist jeg sjekket, så var blant annet Bergen LANGT utenfor sivilisasjonen. Så ja, du har nok rett. Anonymkode: 710a5...bb9
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2021 #28 Skrevet 16. februar 2021 Alle mulige mennesker handler der. Jeg jobber i Posten og syns det er like artig hver gang noen henter pakker fra slike steder for jeg blir forundret over hvem som handler slike steder. Det er ikke en type mennesker, men alle. Det som jeg syns er gøyest er når jeg hører noen av disse sitte på foreldremøter og lange ut om at ungene kun kan bruke merketøy og alt annet ikke går ann å kle ungene sine i. Jeg bryr meg ikke om mine unger eller jeg går i merkeklær ellr sparkjøp. Jeg handler ikke der, mest av den grunn at det ikke er i nærheten. Jeg må se og kjenne på klærne før jeg kan kjøpe til ungene siden de har atopisk eksem begge to, , og det hjelper ikke å bare se innholdsfortegnelse så dermed ryker det å kjøpe på nett. Min mor har funnet mye klær til ungene der, hun har butikken i nærheten og kan se og kjenne på klærne. Jeg har fortsatt en ullkåpe derifra. Tror jeg kjøpte den før jeg fikk unger, så den må vel være 20år snart. Den har fått nye knapper siden jeg mista noen. Og det var min skyld at de røyk, jeg var på endel aketurer noe knappene ikke like så godt. Tror jeg har noen sko derifra også, ikke like gamle men de må vel snart være tosifra de også. De blir ikke brukt som hverdagssko vinterstid, men de jeg gjerne tar på meg når jeg skal noe som betyr litt mer pyntet enn hverdags og ikke stivpyntet. Nå har faktisk eldste barnet begynt å stjele de. Så for en 18åring som til vanlig er veldig opptatt av at klær har riktig merke, så er disse rake motsettningen. Men jeg tenker det sier litt om at Sparkjøp da har klær for alle. Anonymkode: 2c568...2c0
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2021 #29 Skrevet 16. februar 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Alle mulige mennesker handler der. Jeg jobber i Posten og syns det er like artig hver gang noen henter pakker fra slike steder for jeg blir forundret over hvem som handler slike steder. Det er ikke en type mennesker, men alle. Det som jeg syns er gøyest er når jeg hører noen av disse sitte på foreldremøter og lange ut om at ungene kun kan bruke merketøy og alt annet ikke går ann å kle ungene sine i. Jeg bryr meg ikke om mine unger eller jeg går i merkeklær ellr sparkjøp. Jeg handler ikke der, mest av den grunn at det ikke er i nærheten. Jeg må se og kjenne på klærne før jeg kan kjøpe til ungene siden de har atopisk eksem begge to, , og det hjelper ikke å bare se innholdsfortegnelse så dermed ryker det å kjøpe på nett. Min mor har funnet mye klær til ungene der, hun har butikken i nærheten og kan se og kjenne på klærne. Jeg har fortsatt en ullkåpe derifra. Tror jeg kjøpte den før jeg fikk unger, så den må vel være 20år snart. Den har fått nye knapper siden jeg mista noen. Og det var min skyld at de røyk, jeg var på endel aketurer noe knappene ikke like så godt. Tror jeg har noen sko derifra også, ikke like gamle men de må vel snart være tosifra de også. De blir ikke brukt som hverdagssko vinterstid, men de jeg gjerne tar på meg når jeg skal noe som betyr litt mer pyntet enn hverdags og ikke stivpyntet. Nå har faktisk eldste barnet begynt å stjele de. Så for en 18åring som til vanlig er veldig opptatt av at klær har riktig merke, så er disse rake motsettningen. Men jeg tenker det sier litt om at Sparkjøp da har klær for alle. Anonymkode: 2c568...2c0 Du vet at du kan kjøpe mye annet der enn klær eller? Anonymkode: b1872...50d
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2021 #30 Skrevet 16. februar 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Alle mulige mennesker handler der. Jeg jobber i Posten og syns det er like artig hver gang noen henter pakker fra slike steder for jeg blir forundret over hvem som handler slike steder. Det er ikke en type mennesker, men alle. Det som jeg syns er gøyest er når jeg hører noen av disse sitte på foreldremøter og lange ut om at ungene kun kan bruke merketøy og alt annet ikke går ann å kle ungene sine i. Jeg bryr meg ikke om mine unger eller jeg går i merkeklær ellr sparkjøp. Jeg handler ikke der, mest av den grunn at det ikke er i nærheten. Jeg må se og kjenne på klærne før jeg kan kjøpe til ungene siden de har atopisk eksem begge to, , og det hjelper ikke å bare se innholdsfortegnelse så dermed ryker det å kjøpe på nett. Min mor har funnet mye klær til ungene der, hun har butikken i nærheten og kan se og kjenne på klærne. Jeg har fortsatt en ullkåpe derifra. Tror jeg kjøpte den før jeg fikk unger, så den må vel være 20år snart. Den har fått nye knapper siden jeg mista noen. Og det var min skyld at de røyk, jeg var på endel aketurer noe knappene ikke like så godt. Tror jeg har noen sko derifra også, ikke like gamle men de må vel snart være tosifra de også. De blir ikke brukt som hverdagssko vinterstid, men de jeg gjerne tar på meg når jeg skal noe som betyr litt mer pyntet enn hverdags og ikke stivpyntet. Nå har faktisk eldste barnet begynt å stjele de. Så for en 18åring som til vanlig er veldig opptatt av at klær har riktig merke, så er disse rake motsettningen. Men jeg tenker det sier litt om at Sparkjøp da har klær for alle. Anonymkode: 2c568...2c0 De har mye kjente merker hos sparkjøp altså... Anonymkode: e6bc1...145
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2021 #31 Skrevet 16. februar 2021 Anonym bruker skrev (19 timer siden): Hvem handler klær, og spesielt sko, på Sparkjøp? Anonymkode: 8ea15...e97 Handler ullklær og ullsokker der. Super kvalitet! Anonymkode: 45a3a...5c0
soleia Skrevet 16. februar 2021 #32 Skrevet 16. februar 2021 Handlar spesielt ulltøy der, og Safa strømper og strømpebukse til barn. Kjøper og bunadskjortene til barn, og bunadsko som dei har der. Har og kjøpt deilig kosebukse, garn, gardiner og voksdukar der, samt leikar og spel. Eg bur i nærleiken av ein stor butikk.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2021 #33 Skrevet 16. februar 2021 Har handlet masse på Sparkjøp! Både på nett og i butikk. 🙂 Mye av klærne er litt "gammel dame", men ikke alt. De har ofte mange kule sko, som er mye billigere enn på skobutikk. Perfekt for en sånn som meg, som er veldig glad i sko! 😉 Anonymkode: 669d2...d46
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå