Gå til innhold

Treningssenter i en annen kommune

Anbefalte innlegg

Kjenner at jeg er litt irritert nå. Har en venninne som er veldig glad i å trene. Her i Trondheim ble treningssenter stengt på Onsdag. I dag reiste hun for å besøke ei søster i en kommune utenfor Trondheim.  Nå gleder hun seg til 4 dager med trening der på treningssenter. Er det mulig å være så dum? Hun er min venninne, men jeg må bare innrømme at hun er dum 

Anonymkode: ea2d9...32e

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144414286-treningssenter-i-en-annen-kommune/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Her tror jeg du må legitimere deg nå. Bare lokale fårkomme inn. Forhåpentlig vis har de samme regler der hun er.

Anonymkode: d7fc2...d45

Tydeligvis ikke. Fikk snap fra henne inne på treningssenter 

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Sier du ikke noe?

Anonymkode: d7fc2...d45

Jo. Jeg sa at det blir helt feil av henne å trene der. Hun forstod ikke problemet. Hun trente ofte der når hun besøkte sin søster. 

Annonse

Om det er 3T hun trener på bryter hun hvertfall med 3Ts regler. Jeg fikk Mail ang stengingen, og der stod det spesifisert at de ikke tillater trening i andre kommuner enn der hvor medlemsskapet er registrert. Ikke sikkert de har noen mulighet til å kontrollere eller noen sanksjonsmuligheter da. Jeg bor selv  i Trondheim og har medlemsskapet mitt registrert på ett av sentrene her. Jobber i en annen kommune som også har 3T-senter og trener der jevnlig, men kunne ikke falle meg inn å "trasse" meg til å trene der akkurat disse dagene/ukene. Respekterer reglene selv om jeg er i denne kommunen daglig, og i kontakt med masse folk der.

Anonymkode: 62a4b...842

15 hours ago, Anonym bruker said:

Kjenner at jeg er litt irritert nå. Har en venninne som er veldig glad i å trene. Her i Trondheim ble treningssenter stengt på Onsdag. I dag reiste hun for å besøke ei søster i en kommune utenfor Trondheim.  Nå gleder hun seg til 4 dager med trening der på treningssenter. Er det mulig å være så dum? Hun er min venninne, men jeg må bare innrømme at hun er dum 

her jeg bor så får ingen andre fra andre komuner trene heller ikke de som ikke er medlem, og de får kun bli medlem hvis de har adressen innen for byen

Anonymkode: a9b41...be8

• Opprett ny...