Anonym bruker Skrevet 12. februar 2021 #1 Skrevet 12. februar 2021 Etter at jeg smakte tunfisk på boks her om dagen så har jeg fått dilla på det. Vil spise det hver dag til frokost 🙈Det er den med solsikke olje. Er ikke flink til å spise fisk ellers, kanskje 1 gang i uken og tar fiskekapsler hver dag. Men...er det farlig å spise tunfisk hver dag? Eller 3-4 ganger i uken? Anonymkode: 3fbd0...a49
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2021 #2 Skrevet 12. februar 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Etter at jeg smakte tunfisk på boks her om dagen så har jeg fått dilla på det. Vil spise det hver dag til frokost 🙈Det er den med solsikke olje. Er ikke flink til å spise fisk ellers, kanskje 1 gang i uken og tar fiskekapsler hver dag. Men...er det farlig å spise tunfisk hver dag? Eller 3-4 ganger i uken? Anonymkode: 3fbd0...a49 Jeg elsker også tunfisk. Steker den på pannen med litt chilli. Nam 😉 Tror ikke at det er farlig 😆 Anonymkode: 2b1d4...0d4
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2021 #3 Skrevet 12. februar 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Jeg elsker også tunfisk. Steker den på pannen med litt chilli. Nam 😉 Tror ikke at det er farlig 😆 Anonymkode: 2b1d4...0d4 Åhhh nam😋 Takl for tips👍 Anonymkode: 3fbd0...a49
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2021 #4 Skrevet 12. februar 2021 Prøv tunfisk fra King Oscar med thai chili. Kjempegod i salat 👍 Anonymkode: 8bcde...31e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå