Gå til innhold

Hvor høyt strømforbruk kan man ha for at Tibber er lønnsomt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en leilighet på ca 85 kvm med sentralvarme inkludert i felleskostnadene. Lurer derfor på om det svarer med å ha Tibber? Har fjordkraft i dag... 

Anonymkode: b82ad...22b

Fortsetter under...

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Jeg har en leilighet på ca 85 kvm med sentralvarme inkludert i felleskostnadene. Lurer derfor på om det svarer med å ha Tibber? Har fjordkraft i dag... 

Hva er i veien for å bytte? Altså det er gratis å bytte og jeg elsker tibber❤️❤️

Anonymkode: 9b789...074

Skrevet

Tibber er ukjent for meg, hva går det ut på? 

Anonymkode: f5c51...cd2

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hva er i veien for å bytte? Altså det er gratis å bytte og jeg elsker tibber❤️❤️

Anonymkode: 9b789...074

Fordi jeg leste at dersom man ikke har så høye strømutgifter normalt sett så er det ikke sikkert at man får så mye billigere regning. Koster jo 39 kr mnd ekstra i tillegg til strømmen på Tibber.

i sommerhalvåret betaler jeg veldig lite i strøm her jeg bor nå. 

Skrevet

Trenger ikke å være voldsomt det, vi bruker Tibber og betaler mellom 100-600 i mnd avhengig av når på året. Ligger alltid lavere enn nettleie, i sommer utgjorde den 1/6 av nettleien. 

Anonymkode: da9fb...00c

Skrevet
Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Trenger ikke å være voldsomt det, vi bruker Tibber og betaler mellom 100-600 i mnd avhengig av når på året. Ligger alltid lavere enn nettleie, i sommer utgjorde den 1/6 av nettleien. 

Bytter dere leverandør ofte da?

Anonymkode: e55b0...fba

Annonse

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Bytter dere leverandør ofte da?

Anonymkode: e55b0...fba

Nei, ikke ofte, men har eid egen bolig i ca 15 år. Har testet både Fjordkraft og Norges energi, samt prøvd ut spot og fastpris. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...