Anonym bruker Skrevet 9. februar 2021 #26 Del Skrevet 9. februar 2021 Anonym bruker skrev (19 minutter siden): Koronavaksinen er faktisk ikke snekret sammen på to måneder, altså. Det er tiår med forskning som ligger bak mRna-vaksinen. At den tilfeldigvis var klar og brukende nå og kunne tilpasses covid19 er GRISEFLAKS med tanke på timing. Du bør lese deg opp før du slenger ut skremselspropaganda. Anonymkode: 4ff38...d10 Du kan lese deg opp. Gud bedre, jeg er så lei av den frasen der. Og er det noen som driver med propaganda, så er det dere koronavaksine-halleluja-folkene. Jeg orker ikke flere runder med du mener ditt, jeg mener datt. Bare respekter at jeg ikke vil ta den uten å slenge rundt deg med løgn. Du svarte forresten ikke på spørsmålet mitt. Hvilke bedrifter krever koronavaksinen her i Norge? Anonymkode: 72f58...75c Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144414178-det-skal-v%C3%A6re-frivillig-%C3%A5-vaksineres/page/2/#findComment-149486980 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2021 #27 Del Skrevet 9. februar 2021 Anonym bruker skrev (42 minutter siden): Koronavaksinen er faktisk ikke snekret sammen på to måneder, altså. Det er tiår med forskning som ligger bak mRna-vaksinen. At den tilfeldigvis var klar og brukende nå og kunne tilpasses covid19 er GRISEFLAKS med tanke på timing. Du bør lese deg opp før du slenger ut skremselspropaganda. Anonymkode: 4ff38...d10 Kjenner jeg blir konspiratorisk av slikt, griseflaks å ha en vaksine klar🤔. Godt de ikke tjener noe særlig penger på det, kan man fort gå i fella å tenke det var god timing, ikke flaks 😂😅 Anonymkode: d39eb...d23 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144414178-det-skal-v%C3%A6re-frivillig-%C3%A5-vaksineres/page/2/#findComment-149486994 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2021 #28 Del Skrevet 9. februar 2021 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Kjenner jeg blir konspiratorisk av slikt, griseflaks å ha en vaksine klar🤔. Godt de ikke tjener noe særlig penger på det, kan man fort gå i fella å tenke det var god timing, ikke flaks 😂😅 Anonymkode: d39eb...d23 Konspiratorisk? Tror du noen begynte å planlegge covid19 for 10-15-20 år siden? Jeg vil anbefale deg og kanskje flere å se IGtv-sendingen i går med @medeasy og @forbundsledelsen. 40 minutter knallgod info. Anonymkode: 4ff38...d10 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144414178-det-skal-v%C3%A6re-frivillig-%C3%A5-vaksineres/page/2/#findComment-149487007 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2021 #29 Del Skrevet 10. februar 2021 Jeg tenker at den kommunen og andre kommuner kan skylde seg selv når de forventer at folk på 75+ skal logge seg på nett, og fylle ut en ganske omfattende søknadsskjema og sende det. I min nabokommune må det skjemaet printes ut og sendes i posten. Det er jo helt håpløst, for hvor mange i den aldersgruppen er det som ikke har nett hjemme, eller smarttelefon og evt printer til å printe ut skjema. Mange har ikke bank-id eller mobil-id engang. Hvis fastlegene hadde tatt kontakt med alle sine pasienter i de aktuelle risikogruppene (da tenker jeg på alle pasienter uansett kommune de tilhører) for når de skal vaksineres, så er jeg sikker på at de hadde fått vaksinert flere. Sånn som det er i mange kommuner, så tror jeg det rett og slett blir for overkommelig for endel folk. Det er ikke alle som har noen til å hjelpe seg med de tingene. Anonymkode: fc325...521 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144414178-det-skal-v%C3%A6re-frivillig-%C3%A5-vaksineres/page/2/#findComment-149487440 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2021 #30 Del Skrevet 10. februar 2021 Anonym bruker skrev (19 timer siden): Akkurat slik var det med svineinfluensavaksinen. Moralsk forpliktet og stigma om man ikke tok den. Så jeg tok den. Fikk alvorlige bivirkninger og flere hundretusen i erstatning. Aldri om jeg går på noe slikt igjen! Du må gjerne se stygt på meg, men husk at jeg måtte lide for forrige runde. Anonymkode: 194a7...ed4 Den var forhastet i den forstand at den ble satt før de fikk oversikt over smittromfang. Det de vet er at svi ei fluensaen i seg selv ville gi de samme og verre symptomer. F. Eks. Ville de som fikk sovesyke fått sovesyke ved sykdommen også. Det er viruset i eg selv som utløser det. Vaksinen hadde vært verdt det om spredningen og dødeligheten hadde vært større. Mange flere ville blitt reddet enn de som fikk alvorlige bivirkninger. Det samme gjelder vanlig influensavaksine. Noen får guillain-barrés av vaksinen, men flere får det av sykdommen. Det som er med erstatning ved vaksiner, er ikke om de kan bevise om du ble syk av vaksinen, men de må kunne ikke bevise at du ikke ble det (som at de vet at MMR ikke forårsaker autisme). Altså er det innrømmelse av skyld som er default respons. Ha bare i bakhodet når du takker nei, at bivirkningene du får ved vaksine er langt mildere enn ved sykdommen. Anonymkode: bc55d...139 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144414178-det-skal-v%C3%A6re-frivillig-%C3%A5-vaksineres/page/2/#findComment-149487447 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2021 #31 Del Skrevet 11. februar 2021 Anonym bruker skrev (14 timer siden): Jeg tenker at den kommunen og andre kommuner kan skylde seg selv når de forventer at folk på 75+ skal logge seg på nett, og fylle ut en ganske omfattende søknadsskjema og sende det. I min nabokommune må det skjemaet printes ut og sendes i posten. Det er jo helt håpløst, for hvor mange i den aldersgruppen er det som ikke har nett hjemme, eller smarttelefon og evt printer til å printe ut skjema. Mange har ikke bank-id eller mobil-id engang. Hvis fastlegene hadde tatt kontakt med alle sine pasienter i de aktuelle risikogruppene (da tenker jeg på alle pasienter uansett kommune de tilhører) for når de skal vaksineres, så er jeg sikker på at de hadde fått vaksinert flere. Sånn som det er i mange kommuner, så tror jeg det rett og slett blir for overkommelig for endel folk. Det er ikke alle som har noen til å hjelpe seg med de tingene. Anonymkode: fc325...521 Dette. Byråkrat-Norge i et nøtteskall. Anonymkode: 2c3eb...ccd Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144414178-det-skal-v%C3%A6re-frivillig-%C3%A5-vaksineres/page/2/#findComment-149487696 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2021 #32 Del Skrevet 11. februar 2021 Anonym bruker skrev (På 9.2.2021 den 23.24): Konspiratorisk? Tror du noen begynte å planlegge covid19 for 10-15-20 år siden? Jeg vil anbefale deg og kanskje flere å se IGtv-sendingen i går med @medeasy og @forbundsledelsen. 40 minutter knallgod info. Anonymkode: 4ff38...d10 Selvfølgelig ikke, regner med det kom frem i valg av emoji at dette ikke var et seriøst innspill. Utover det, supert med tips om info 👌🏻 Anonymkode: d39eb...d23 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144414178-det-skal-v%C3%A6re-frivillig-%C3%A5-vaksineres/page/2/#findComment-149488027 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg