Anonym bruker Skrevet 9. februar 2021 #1 Skrevet 9. februar 2021 Ikke én gang har de kontaktet meg, selv om det tilsynelatende ser slik ut. Og pakken har jo åpenbart vært i byen i fem dager🙄 Er dette vanlig? Anonymkode: 4dce4...90a
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2021 #2 Skrevet 9. februar 2021 Helt normalt at de uttrykker seg sån. Det ser ut som om pakken er bare timer unna, men så rar det en uke til. Likevell bedre enn Shenker. Anonymkode: 71864...71a
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2021 #3 Skrevet 9. februar 2021 Ja, har stått sånn for meg også. Du må gå inn på linken su har fått på epost/sms og besvare om du godtar levering på trapp/utenfor dør eller noe sånt Anonymkode: 6efb3...169
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2021 #4 Skrevet 9. februar 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Ja, har stått sånn for meg også. Du må gå inn på linken su har fått på epost/sms og besvare om du godtar levering på trapp/utenfor dør eller noe sånt Anonymkode: 6efb3...169 Problemet er at jeg ikke har fått hverken e-post eller sms i forbindelse med dette. hi Anonymkode: 4dce4...90a
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2021 #5 Skrevet 9. februar 2021 Har du registrert deg i appen, noe det virker som du har gjort pleier du å måtte velge der hvordan du skal få pakken. Men du kan også få sms, mail (sjekk søppelpost) digipost, vis der du har bestilt varen har jeg som jobber i ett utleveringssted for postnord erfart. Gå inn i appen og sjekk brukerinnstillinger. Skru på varsler for ulike ting og du vil i fremtiden få opp varsler om slikt dukker opp der. Jeg husker ikke hva jeg selv måtte gjøre for å få opp varsler for slikt, men det var ikke automatisk innstilt hos meg. Anonymkode: 643eb...13f
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2021 #6 Skrevet 9. februar 2021 Anonym bruker skrev (22 minutter siden): Har du registrert deg i appen, noe det virker som du har gjort pleier du å måtte velge der hvordan du skal få pakken. Men du kan også få sms, mail (sjekk søppelpost) digipost, vis der du har bestilt varen har jeg som jobber i ett utleveringssted for postnord erfart. Gå inn i appen og sjekk brukerinnstillinger. Skru på varsler for ulike ting og du vil i fremtiden få opp varsler om slikt dukker opp der. Jeg husker ikke hva jeg selv måtte gjøre for å få opp varsler for slikt, men det var ikke automatisk innstilt hos meg. Anonymkode: 643eb...13f Takk for svar. Har sjekket hele appen nå, og «alt» er på😫 hi Anonymkode: 4dce4...90a
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2021 #7 Skrevet 9. februar 2021 Anonym bruker skrev (19 minutter siden): Takk for svar. Har sjekket hele appen nå, og «alt» er på😫 hi Anonymkode: 4dce4...90a Ring dem for å avtale noen ganger kan ting henge seg litt opp. Jeg hadde samme problemet en gang og da fikset de det med en gang jeg ringte Anonymkode: ca495...c56
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2021 #8 Skrevet 9. februar 2021 Har opplevd å få melding om at pakken min ble levert i postkassen min, uten at noe som helst ble levert. Da var det heller ikke mulig å spore pakken, for den var jo «levert» Ringte kundeservice og ble møtt av en sur gubbe som ikke kunne hjelpe med noe som helst. Anonymkode: 62221...a33
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå