Gå til innhold

Hvordan får jeg gps'n på tlf til å tro jeg er en annen plass?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Jeg vil ikke slå det av. Jeg vil lyve om hvor jeg er. Fordi jeg kan. Vet dere hvordan man gjør det?

Anonymkode: efe0f...725

Lyve, fordi du kan. 😂👏👏

Anonymkode: 78d2e...ba1

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Lyve, fordi du kan. 😂👏👏

Anonymkode: 78d2e...ba1

Men du har jo åpenbart ikke svar på det jeg spør om? Hvorfor jeg ønsker det er jo irrelevant. Jeg lurte på om noen visste hvordan.

Annonse

Du får ikke dette til i Snap. Men, du kan få telefonen din til å tro du er ett annet sted enn det du er og på det viset lure snap. Gamle iPhoner kunne du jailbrake for å få gjort dette. Det kan ikke du med nyere modeller. Da må du laste ned en app som koster litt har jeg skjønt. Har du en Android telefon så finnes det enklere måter å gjøre dette på. Der finnes det flere apper som kan lastes ned for å gi telefonen ett falskt gps signal. Googler du å manipulere gps signal finner du mer utfyllende info enn det jeg har gitt deg her. 

Anonymkode: 41735...000

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Men du har jo åpenbart ikke svar på det jeg spør om? Hvorfor jeg ønsker det er jo irrelevant. Jeg lurte på om noen visste hvordan.

Hvorfor er ganske relevant for om jeg øndsker å hjelpe deg. Jeg kommer ikke på mange juridisk og moralsk gode grunner for at du skal gjøre det, men mange ulovlige og moralsk forkastelige grunner.

Anonymkode: 02651...574

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor er ganske relevant for om jeg øndsker å hjelpe deg. Jeg kommer ikke på mange juridisk og moralsk gode grunner for at du skal gjøre det, men mange ulovlige og moralsk forkastelige grunner.

Det finnes ikke en eneste ulovlig grunn til at jeg skal gjøre det hvertfall! 

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Man kan bruke det til å jukse med Pokemon Go eller få andre/bedre Tinder forslag når man later å være et annet sted.

Anonymkode: 8c03b...5d3

Som feks Tinder ja!

Annonse

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Hun ønsker vel å gjøre elskeren sin sjalu i håp om at han skal gi henne rette typen sex igjen 🤷‍♀️ Eventuelt kunne sitte på en restaurant når alle tror hun er på BurgerKing i Oslo 🤷‍♀️

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Aha! Vet du hva den appen heter?

Det finnes flere, noen koster litt, andre er gratis (husk at når det er gratis er det du som er varen). Det fungerer ganske greit med Android, iPhone er visst vanskelig.

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Hun ønsker vel å gjøre elskeren sin sjalu i håp om at han skal gi henne rette typen sex igjen 🤷‍♀️ Eventuelt kunne sitte på en restaurant når alle tror hun er på BurgerKing i Oslo 🤷‍♀️

Haha, fra den andre tråden? Nei, er nok ikke meg det gitt! Ikke bor jeg i Oslo heller :) 

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Aha! Vet du hva den appen heter?

1. Google.no

2. Skriv; manipulere gps til snapkart

3. Trykk søk

Tada!!! Der finner du svar på alt du lurer på 🎉🎊

Anonym bruker skrev (26 minutter siden):

Jeg vil ikke slå det av. Jeg vil lyve om hvor jeg er. Fordi jeg kan. Vet dere hvordan man gjør det?

Du slår av GPS der du er. Så reiser du til en annen plass. Da kan du snappe og styre som du vil uten at noen ser du er aktiv. Du kan bedra kjæresten din for eksempel. 

Anonymkode: 2e460...0b4

Anonym bruker skrev (36 minutter siden):

Du kan jo ikke.

Anonymkode: d5a5e...442

Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

Du slår av GPS der du er. Så reiser du til en annen plass. Da kan du snappe og styre som du vil uten at noen ser du er aktiv. Du kan bedra kjæresten din for eksempel. 

Anonymkode: 2e460...0b4

Poenget er jo ikke å skru av gps!! Poenget er å få det til å se ut som jeg er en annen plass 

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Poenget er jo ikke å skru av gps!! Poenget er å få det til å se ut som jeg er en annen plass 

Det vil jo da gjøre det. GPS vil da vise siste posisjon. 

Anonymkode: 0505d...4b6

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Du kan jo tydeligvis ikke da, så du har et problem. Det vil si, du har 2 problem. Mangel på kunnskap og lyst til å lyve 🙂

Anonymkode: 5d09b...5c0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...