Anonym bruker Skrevet 8. februar 2021 #1 Skrevet 8. februar 2021 Noen som kan hjelpe meg med det? Både jeg og min datter har (veldig) langt hår og jeg trenger ideer. Vi får begge vondt i hodet av hestehale. Kunne trengt tips til andre oppsett, flette e.l til oss begge. Og gjerne spesifikt hvordan feste de. Fint pynt, strikk som "lønner seg":D Jeg har googlet, men ikke funnet noe til hverdags. Jeg har kontor jobb med litt mer pyntet enn jeans antrekk, men ikke drakter. Men pen bukse / skjørt og bluse. Dattera er 10 år. Anonymkode: 0361b...fb8
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2021 #2 Skrevet 8. februar 2021 Er ei på Instagram som kaller seg instabraid. Hun legger detaljerte forklaringer både enkle og mere avanserte Anonymkode: 29359...54e
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2021 #3 Skrevet 8. februar 2021 Finnes masse på youtube. "Every day hairstyles for long hair" feks. Anonymkode: 5b116...ed4
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2021 #4 Skrevet 9. februar 2021 Tusen takk for tips, skal sjekke de ut. Anonymkode: 0361b...fb8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå