Anonym bruker Skrevet 8. februar 2021 #1 Skrevet 8. februar 2021 Her er det vanlig med arbeidsuke/jobbskygging på 9. trinn. Jeg hadde ærlig talt trodd at det ville falle bort i år pga korona, men skolen planlegger altså med gjennomføring. Riktignok ikke før i begynnelsen av mai, men likevel.... Personlig kan jeg ikke se for meg at seriøse bedrifter vil ta inn en ungdomsskole-elev i disse tider. Jeg vet at noen elever på yrkesfag sliter med å finne eller få gjennomført praksisplass i bedrift. Er det jeg som er hysterisk eller er utplassering en dårlig ide i disse tider? Anonymkode: e64b0...d2d
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2021 #2 Skrevet 8. februar 2021 Det er en ræva ide. Og vil ikke bli godtatt noe sted. Anonymkode: 163d0...305
Utennavnnå Skrevet 8. februar 2021 #3 Skrevet 8. februar 2021 Synes du er hysterisk, det er snakk om mai. Mye kan skje, og vi må planlegge i håp om at dette blir bedre. Når tiden kommer og det kanskje da fortsatt er mye som er stengt ned, kan det nok hende det blir avlyst.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2021 #4 Skrevet 8. februar 2021 Det kan hende det er gjennomførbart i mai på en del arbeidsplasser. Å alyse nå ville jo være dumt. Anonymkode: e6e3f...699
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2021 #5 Skrevet 8. februar 2021 Vi hadde nettopp noen skolelever som hadde arbeidsuke på vår arbeidsplass.. Så tydelig at det blir gjennomført. Anonymkode: 396ff...990
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2021 #6 Skrevet 8. februar 2021 Utennavnnå skrev (40 minutter siden): Synes du er hysterisk, det er snakk om mai. Mye kan skje, og vi må planlegge i håp om at dette blir bedre. Når tiden kommer og det kanskje da fortsatt er mye som er stengt ned, kan det nok hende det blir avlyst. Det er jeg forsåvidt enig i😊 Utfordringen er jo at de skal ut å skaffe seg denne utplasseringplassen nå. Hadde det vært et opplegg i regi av skolen som så ble avlyst hvis det ikke var gjennomførbart hadde det vært noe annet. På min arbeidsplass er alle praksisplasser avlyst og ingen kommer innenfor dørene - ikke engang postbudet. Jeg ser bare ikke helt hvordan noen vil forplikte seg til å ta imot ungdommer nå. Men ja, jeg er sikkert litt hysterisk😬 Anonymkode: e64b0...d2d
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2021 #7 Skrevet 8. februar 2021 Flott at de planlegger det. Det kan jo hende alt er annerledes i mai. Blir det ikke gjennomførbart, så er det vare å avlyse. Motsatt er ikke like lett. Bedriftene kan også si ja med forbehold Anonymkode: 1a3f2...c15
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå