Anonym bruker Skrevet 8. februar 2021 #1 Skrevet 8. februar 2021 Kjenner det både når jeg sitter og står. Ser det klart utenpå magen. Har opplevd det sporadisk tidligere, men nå er det nesten daglig. Andre med lignende erfaringer? Hva er årsaken? Anonymkode: ca400...cf7
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2021 #2 Skrevet 8. februar 2021 Kan være arytmi. Gå til lege som kan henvise deg til hjertelege. Det kan være noe som krever behandling. Snakker sv erfaring Anonymkode: 1d993...cbe
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2021 #3 Skrevet 8. februar 2021 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Kan være arytmi. Gå til lege som kan henvise deg til hjertelege. Det kan være noe som krever behandling. Snakker sv erfaring Anonymkode: 1d993...cbe Leste om det, men er vel lite trolig det når jeg ikke har noen smerter? Anonymkode: ca400...cf7
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2021 #4 Skrevet 8. februar 2021 Er du veldig slank, Hi? Eller at du har slank overkropp, lite fett øverst på magen? Jeg er normalvektig mot det slanke. Kan få dette i perioder. Er noen leger som nesten har hoppet noen ganger når de har skullet kjenne på magen av andre årsaker. Jeg har visstnok en hovedpulsåre som ligger noe mer mot magen enn vanlig, og er man mot det slanke kan det bli ganske tydelig. Hos meg er det ikke noe farlig. Det kan bli litt mer tydelig om jeg er stram i noen muskler og om magen min blir treg (fyller opp mer nederst i magen, og da blir det tydeligere øverst). Men jeg synes du skal nevne dette for legen din, Hi, for som hun over skriver, noen ganger kan det være noe som kan trenge behandling som ligger bak. Anonymkode: 13e4b...2cd
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2021 #5 Skrevet 8. februar 2021 Har det hele tiden. Er ikke det vanlig da? Anonymkode: 3664c...172
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2021 #6 Skrevet 8. februar 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Er du veldig slank, Hi? Eller at du har slank overkropp, lite fett øverst på magen? Jeg er normalvektig mot det slanke. Kan få dette i perioder. Er noen leger som nesten har hoppet noen ganger når de har skullet kjenne på magen av andre årsaker. Jeg har visstnok en hovedpulsåre som ligger noe mer mot magen enn vanlig, og er man mot det slanke kan det bli ganske tydelig. Hos meg er det ikke noe farlig. Det kan bli litt mer tydelig om jeg er stram i noen muskler og om magen min blir treg (fyller opp mer nederst i magen, og da blir det tydeligere øverst). Men jeg synes du skal nevne dette for legen din, Hi, for som hun over skriver, noen ganger kan det være noe som kan trenge behandling som ligger bak. Anonymkode: 13e4b...2cd Takk for erfaringer og råd. Jeg har 15-20 kilo for mye, absolutt ikke slank. Har relativt smal midje, men nok av magefett Anonymkode: ca400...cf7
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2021 #7 Skrevet 8. februar 2021 Jeg får det når jeg blir for stor. Jeg er ikke innenfor fedme kategorien, men midt på overvekt skalaen. Det legger seg gjerne rundt magen og jeg tror rett og slett jeg blir innfeit (at fettet bygger seg innover i kroppen og pakker seg rundt organene i magen). Blir borte når jeg slanker meg. Sterk motivasjon for å holde seg slank kan du si. Anonymkode: 4070b...49c
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2021 #8 Skrevet 10. februar 2021 Anonym bruker skrev (På 8.2.2021 den 19.31): Leste om det, men er vel lite trolig det når jeg ikke har noen smerter? Anonymkode: ca400...cf7 Er ikke smerter forbundet med det. Et av symptomene er synlig puls. Anonymkode: 1d993...cbe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå