Gå til innhold

Helt ærlig! Bruker du munnbind?

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (23 timer siden):

Ja, syntes faktisk det var litt rart å dra på treningssenteret uten. Hadde nok brukt uansett, men bruker det jo mest fordi jeg har sydd selv, så må jo vise de frem før de må pakkes bort tenker jeg.

Anonymkode: 855ab...06a

Hadde aldri klart å trene med munnbind på, da jeg har astma og er avhengig av godt oksygenopptak under trening. Men her er det verken påbud eller anbefaling, bare 2 meter avstand mellom apparatene og maks antall besøkende samtidig.

Anonymkode: 39fd5...877

Fortsetter under...

Ja jeg bruker i butikken og på bussen, men jeg vet jeg gjør feil for jeg bruker det samme engangsmunnbindet om igjen i minst en uke. For meg er det kun for å ikke smitte andre og for syns skyld. Jeg har kun hatt råd til en pakke så den må holde en stund. 

Anonymkode: e97f7...037

Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Ja jeg bruker i butikken og på bussen, men jeg vet jeg gjør feil for jeg bruker det samme engangsmunnbindet om igjen i minst en uke. For meg er det kun for å ikke smitte andre og for syns skyld. Jeg har kun hatt råd til en pakke så den må holde en stund. 

Anonymkode: e97f7...037

Spurte mannen da han kom hjem fra jobb forrige uke om han ikke skulle vaske stoffmunnbindet sitt snart. Han vurderer å gjøre det neste uke. Bruker jo bare to ganger i uka i forbindelse med flytur. Så ja, vi bruker det for syns skyld. Siden det beskytter nesten bare den som bærer munnbind, ikke de andre. 

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Spurte mannen da han kom hjem fra jobb forrige uke om han ikke skulle vaske stoffmunnbindet sitt snart. Han vurderer å gjøre det neste uke. Bruker jo bare to ganger i uka i forbindelse med flytur. Så ja, vi bruker det for syns skyld. Siden det beskytter nesten bare den som bærer munnbind, ikke de andre. 

Det er jo motsatt da men....

Anonymkode: 081b3...eb8

On 2/7/2021 at 10:50 AM, Anonym bruker said:

Gjør du? Jeg gjør ikke, Ser og at  der blir ferre og ferre med munnbind på.. 

Anonymkode: 7c228...a97

der jeg ikke kan holde meteren, på butikken og kolletiv i alle fall og på jobb

Anonymkode: 031b5...4de

Annonse

• Opprett ny...