Gå til innhold

Helt ærlig! Bruker du munnbind?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja. Helt ærlig. Jeg kan også, helt ærlig si at det ikke koster meg en kalori å gjøre det. Jeg bor på grensa mellom to kommuner. I den ene er det munnbindpåbud og i den andre er det akkurat opphevet munnbindpåbud. I går handlet jeg mat i den kommunen som ikke lenger har påbud, men i hele den store butikken var det ikke en eneste kunde uten munnbind. Jeg skjønner ikke hva som er problemet med å bruke det. 

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Gjør du? Jeg gjør ikke, Ser og at  der blir ferre og ferre med munnbind på.. 

Anonymkode: 7c228...a97

Hva mener du med "helt ærlig"? Selvsagt bruker jeg munnbind, det gjør alle andre også. Butikkene slipper deg ikke inn uten, forøvrig, og i jobbsituasjon bruker vi munnbind overalt hvor ikke avstand kan holdes.

Endret av sug lut

Annonse

Annonse

Selvsagt! Bruker det de få gangene jeg tar kollektivt selv om det ikke er mange når jeg går på. Bruker det på butikken, tar det på før jeg går inn. Går ikke inn for å sjekke om det er 2 eller 20 i butikken før jeg tar det på. Gjør det automatisk nå. 

Kjipt om noen skulle bli smittet av meg bare fordi jeg ikke gidder å ta det på for 2 stopp på bussen og en liter melk. 

sug lut skrev (31 minutter siden):

Hva mener du med "helt ærlig"? Selvsagt bruker jeg munnbind, det gjør alle andre også. Butikkene slipper deg ikke inn uten, forøvrig, og i jobbsituasjon bruker vi munnbind overalt hvor ikke avstand kan holdes.

Nettopp det, vær ærlig, kjenner et par som er veldig på at ja klart man skal bruke munnbind på sine sosiale medier,  men de gjør det ikke om real life.. 

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Har noen faktisk blitt stoppet fra å gå inn på en butikk?? 

Ja, jeg så en forrige dagen, men det er jo bare for vedkommende å ta på munnnbindet, hvilket han gjorde. Helt udramatisk.

JA det gjør jeg, først pga min egen del siden det er så mange som gir faen og skal puste meg i nakken ute på handel i butikken. Har observert at fler og fler som bruker dette fast og det gledes :) De som ikke bruker det er gjerne eldre menn ( 65+)

• Opprett ny...