Anonym bruker Skrevet 5. februar 2021 #1 Skrevet 5. februar 2021 Her må det vel finnes en annen løsning? Jeg bor i et hus jeg eier nå, dette ble solgt før jul og overtakelse nærmer seg. Jeg flytter til min mor i 1 mnd, siden jeg venter på en leilighet jeg skal leie. Deretter flytter jeg inn i en leilighet jeg har kjøpt som er ferdig i høst. Må melde adresseendring fra hus til mor, fra mor til leie, fra leie til eie. Fortell meg at dette kan gjøres på en enklere måte🙄 Anonymkode: 8b47b...fb5
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2021 #2 Skrevet 5. februar 2021 Men hvor mye stress er det egentlig da? Noen ting må man bare ta. Anonymkode: e3eab...298
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2021 #3 Skrevet 5. februar 2021 Folkeregisteret må du melde flytting til ved alle flyttingene. Sånn er det bare, og det tar fem minutter å ordne, men du trenger ikke melde flytting til posten og alle kontaktene dine alle gangene. Du kan f.eks. stå med postadresse hos moren din mens du leier, om det er praktisk å hente posten din der. Alternativt, så leier du en postboks fram til du har flyttet i permanent leilighet. Anonymkode: 1d233...257
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2021 #4 Skrevet 5. februar 2021 Det gjøres på nett, tar et par minutter bare. Anonymkode: dd87a...810
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2021 #5 Skrevet 5. februar 2021 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Folkeregisteret må du melde flytting til ved alle flyttingene. Sånn er det bare, og det tar fem minutter å ordne, men du trenger ikke melde flytting til posten og alle kontaktene dine alle gangene. Du kan f.eks. stå med postadresse hos moren din mens du leier, om det er praktisk å hente posten din der. Alternativt, så leier du en postboks fram til du har flyttet i permanent leilighet. Anonymkode: 1d233...257 Ok, det hørtes enklere ut, takk Anonymkode: 8b47b...fb5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå