Anonym bruker Skrevet 5. februar 2021 #1 Skrevet 5. februar 2021 Noen som har en god oppskrift? Og er det mulig å fryse den ned? Anonymkode: 44c30...e1b
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2021 #2 Skrevet 5. februar 2021 Jeg lager det ganske ofte, men har ikke noen ordentlig oppskrift. Det blir noe i retning av en stor løk, to fedd hvitløk, en stor paprika (eller blanding av rød og grønn), en boks tomater, to bokser bønner (som regel kidney og sorte bønner). I tillegg putter jeg ofte oppi bløte tomater, hvis jeg har. Skjær grønnsakene smått, stek løk i olje, tilsett hvitløk og paprika etterhvert. Tilsett tomat og bønner. Krydrer med 2 ts spisskummen, 2 ts paprika 1 ts chilli og mye oregano. Salt etter smak. Anonymkode: 3e94e...bf2
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2021 #3 Skrevet 5. februar 2021 Jeg bruker Toro sin Chili Con Carne base (ikke pose, men de små base-pakkene). Tilsetter kjøttdeig, hakkede tomater og evt litt creme fraische. Ingen her er så begeistret for bønner, så kutter ut disse. serveres med salat, rømme og taco chips Anonymkode: ef63e...207
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2021 #4 Skrevet 5. februar 2021 https://trinesmatblogg.no/recipe/chili-sin-carne-med-sotpotet/ Jeg synes den er god. Anonymkode: eed77...296
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2021 #5 Skrevet 5. februar 2021 https://trinesmatblogg.no/recipe/kjapp-chili-con-carne/ Anonymkode: 3579a...0d3
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2021 #6 Skrevet 5. februar 2021 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Jeg bruker Toro sin Chili Con Carne base (ikke pose, men de små base-pakkene). Tilsetter kjøttdeig, hakkede tomater og evt litt creme fraische. Ingen her er så begeistret for bønner, så kutter ut disse. serveres med salat, rømme og taco chips Anonymkode: ef63e...207 Nå spurte trådstarter om oppskrift på Chili SIN carne- altså Chili UTEN kjøtt...... Anonymkode: 00679...d79
Listedamen Skrevet 5. februar 2021 #7 Skrevet 5. februar 2021 Kan du ikke bare lage chili con carne og droppe kjøtt da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå