Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hva er reglene? Må alle som har vært i utlandet på hotell? 

Ei venninne er gift med en afrikansk mann. Han har vært i Afrika i 2 måneder. I dag sa hun at hun gleder seg til han kommer hjem på søndag. Må ikke han på karantenehotell spurte jeg. Nei, sa hun. Han tok en koronatest før han reiste fra Afrika sa hun. Så han kan i karantene hjemme, mente hun. Er det riktig?

Anonymkode: df9ad...4a3

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144414038-karantenehotell/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Da skjønner jeg 

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Hva er reglene? Må alle som har vært i utlandet på hotell? 

Ei venninne er gift med en afrikansk mann. Han har vært i Afrika i 2 måneder. I dag sa hun at hun gleder seg til han kommer hjem på søndag. Må ikke han på karantenehotell spurte jeg. Nei, sa hun. Han tok en koronatest før han reiste fra Afrika sa hun. Så han kan i karantene hjemme, mente hun. Er det riktig?

Han må teste seg på flyplassen også, men kan derfra reise hjem og ta karantenen i eget hjem.

Anonymkode: 86862...46d

Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Han må teste seg på flyplassen også, men kan derfra reise hjem og ta karantenen i eget hjem.

Jeg kjenner at jeg blir litt skeptisk til å møte denne venninnen i karantene tiden til mannen. Er jeg hysterisk.?  Jeg nevnte det for henne og hun mente at jeg overdriver. Er veldig lite korona smitte i Afrika sa hun. 

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg kjenner at jeg blir litt skeptisk til å møte denne venninnen i karantene tiden til mannen. Er jeg hysterisk.?  Jeg nevnte det for henne og hun mente at jeg overdriver. Er veldig lite korona smitte i Afrika sa hun. 

Vi treffer aldri andre privat,  når noen av oss er i karantene og vi treffer ikke andre med familiemedlemmer i karantene heller, men ungene går på skolen og vi cår i butikken.

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Vi treffer aldri andre privat,  når noen av oss er i karantene og vi treffer ikke andre med familiemedlemmer i karantene heller, men ungene går på skolen og vi cår i butikken.

Hva med de hun jobber med? Hun må på jobb selv om mannen er i karantene? Og hun omgås mye folk på jobb

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Hva med de hun jobber med? Hun må på jobb selv om mannen er i karantene? Og hun omgås mye folk på jobb

Det må eventuelt arbeidsgiver avgjøre. Etter reglene kan hun gå på jobb, men mange arbeidsgivere er ekstra forskktige.

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Det avhenger jo helt av hvilket afrikansk land det er snakk om. Hele Afrika er jo ikke likt

Anonymkode: 1f4fb...bf4

• Opprett ny...