Anonym bruker Skrevet 4. februar 2021 #1 Skrevet 4. februar 2021 Noen som kan anbefale en vindusfolie som kan klippes til og klistres på vindu, OG som hindrer innsyn? Kan gjerne slippe gjennom godt med lys, og det gjør ikke noe om man ser litt silhuetter. Anonymkode: ce8b5...84c
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2021 #2 Skrevet 4. februar 2021 Jeg kjøpte på Clas Ohlsen, har det på vinduet på bader i underetasjen. Anonymkode: 6c89c...84d
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2021 #3 Skrevet 4. februar 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Jeg kjøpte på Clas Ohlsen, har det på vinduet på bader i underetasjen. Anonymkode: 6c89c...84d https://www.clasohlson.com/no/D-C-Fix-vindusfilm-og-innsynsskjerming/p/Pr414111000 Anonymkode: 6c89c...84d
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2021 #4 Skrevet 4. februar 2021 Min er også fra Clas Ohlson, funker fint. En bred stripe over vinduet. Har hatt andre med mønster m.m. tidligere. Alle er temmelig like, det er vanskelig å legge dem pent uten at det blir luftbobler uansett hvilket merke man har. Anonymkode: 0db0a...bae
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2021 #5 Skrevet 4. februar 2021 Hehe, naboen har slik. Vi ser henne veldig tydelig på avstand. Det virker sikkert hvis man står nærme vinduet. Dvs, et lite rom Anonymkode: 99cee...ee0
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2021 #6 Skrevet 4. februar 2021 Mange av de billige foliene (clas ohlson, Biltema, lindas dekor osv) er tykke og har for lite lysinnslipp. Noen av dem skjermer heller ikke godt nok for innsyn. Stikk innom en skilt-/foliemontør, kopibedrift eller lignende og kjøp en bit av folierullene de har på lager. De er som regel ikke noe dyrere enn clas ohlson, men i helt annen kvalitet (folie fra 3M og avery f.eks. er god kvalitet). Anonymkode: 55c23...bbe
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2021 #7 Skrevet 5. februar 2021 Vi bruker denne på badene: https://coop.no/sortiment/obs-bygg/maling-og-tilbehor/tapet/d-c-fix-334-0022/?variantCode=358775 har en annen med trestammer på et annet rom. Den gir enda mindre innsyn. Den første er meget god til tross for at den er lys. Anonymkode: 2afe8...09e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå