Anonym bruker Skrevet 4. februar 2021 #1 Skrevet 4. februar 2021 Ja, spørsmålet er egentlig over. Noen med samme erfaring? Anonymkode: 5a136...b14
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2021 #3 Skrevet 4. februar 2021 Ja, hvis du er i ketose så stinker urinen ofte. Anonymkode: c3d02...43c
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2021 #4 Skrevet 4. februar 2021 Kan lukte om du er i ketose, ja. Om du går på lavkarbo, vær oppmerksom på at du ikke skal øke proteininntaket, men fett og grønnsaker. Får du i deg for mye proteiner kan det være tøft for nyrene, og det kan også endre urinen. Husk også å drikke nok. Anonymkode: 9b1d7...dee
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2021 #5 Skrevet 4. februar 2021 Hvis du er i ketose stinker hele du. Anonymkode: f57e8...d49
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2021 #6 Skrevet 4. februar 2021 Om du spiser lavkarbo og er i ketose lukter du spesielt ja, både ånden, svettelukten, urinen og hele du skiller ut en spesiell lukt. Anonymkode: f7771...871
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2021 #7 Skrevet 4. februar 2021 Som de andre over skriver, dersom du er i ketose kan urinen begynne å lukte veldig rart (det gjelder ikke alle). En annen ting du kan tenke på er at mye av væsken vi får i oss får vi i oss via det vi spiser. Dersom du spiser mindre enn får vil du få i deg mindre væske, urinen vil bli mer konsentrert og dermed lukte mer. Prøv å drikke mer Anonymkode: 9c25f...102
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2021 #8 Skrevet 4. februar 2021 Mange uvitende her. Ja, både urin og avføring kan stinke ved slanking. Ikke bare ketose, men den stinker ekstra ved ketose. Det meste av fettet vi forbrenner går ut med pusten, resten forlater kroppen i kroppsvæske som svette, urin og tårer. Særlig i starten kan man lukte veldig. Det skyldes ofte også at man har lagt om kostholdet. Anonymkode: 34f31...cd5
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2021 #9 Skrevet 4. februar 2021 Hæ, du sier akkurat det samme som alle før deg, men de er uvitende? Akkurat. Anonymkode: f57e8...d49
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2021 #10 Skrevet 4. februar 2021 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Hæ, du sier akkurat det samme som alle før deg, men de er uvitende? Akkurat. Anonymkode: f57e8...d49 Hun snakker jo om hi Anonymkode: 4e938...a5c
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2021 #11 Skrevet 4. februar 2021 Anonym bruker skrev (33 minutter siden): Hæ, du sier akkurat det samme som alle før deg, men de er uvitende? Akkurat. Anonymkode: f57e8...d49 Alle før meg sier ketose. Nei det stinker ikke bare ved ketose. Den stinker ikke mer fordi hun drikker for lite. Fett skilles ut i urinen når man slanker seg. Anonymkode: 34f31...cd5
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2021 #12 Skrevet 4. februar 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Alle før meg sier ketose. Nei det stinker ikke bare ved ketose. Den stinker ikke mer fordi hun drikker for lite. Fett skilles ut i urinen når man slanker seg. Anonymkode: 34f31...cd5 Det du bare påpeker er at det kan være flere årsaker til at urinen kan lukte mye. Det er veldig bra spesielt siden HI ikke har sagt hvordan hun prøver å gå ned i vekt, er ikke sikkert at hun går på lavkarbo. Anonymkode: 9c25f...102
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2021 #13 Skrevet 4. februar 2021 jeg er sikkert veldig uvitende, men får alltid murringer i siden, uvi og nyresten når eg slanker meg, kan det være pga slankingen??? har det noen ganger ellers også, men ja ..... ??? Anonymkode: b3a37...49b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå