Anonym bruker Skrevet 3. februar 2021 #1 Skrevet 3. februar 2021 De er 19-20 jenter i samme kohort. Har man lov å feire ? vi har ikke plass hjemme, og skal feire to jenter sammen. Hva gjør dere????? Vi bor en plass med laaaav smitte. Anonymkode: 20f52...2b1
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2021 #2 Skrevet 3. februar 2021 Vi bor et sted med mye smitte, og her feires bursdager. Det går i utebursdager med klassen. Anonymkode: 127b0...17f
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2021 #3 Skrevet 3. februar 2021 Vi bor i Asker hvor det nå er en del smitte. Ingen feirer bursdager her nå. Min datter har bursdag neste uke, men vi utsetter. Det er i tillegg mange minus hver dag, og utebursdag funker dårlig med et astmabarn i kulden. Anonymkode: a3b34...9b1
Mammitilfire Skrevet 3. februar 2021 #4 Skrevet 3. februar 2021 Vi hadde utebursdag for farmor med bålpanne og pølsegrilling og kos. Tenker å ha det for guttungen og familie i slutten av måneden også.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2021 #5 Skrevet 4. februar 2021 16 hours ago, Anonym bruker said: De er 19-20 jenter i samme kohort. Har man lov å feire ? vi har ikke plass hjemme, og skal feire to jenter sammen. Hva gjør dere????? Vi bor en plass med laaaav smitte. Anonymkode: 20f52...2b1 vi dropper det i år, og har kun med besteforeldre og barnefaren.. alle i klassen til barnet har ikke hatt bursdag i hele 2 klasse Anonymkode: 2f954...48f
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2021 #6 Skrevet 4. februar 2021 Anonym bruker skrev (17 timer siden): Vi bor i Asker hvor det nå er en del smitte. Ingen feirer bursdager her nå. Min datter har bursdag neste uke, men vi utsetter. Det er i tillegg mange minus hver dag, og utebursdag funker dårlig med et astmabarn i kulden. Anonymkode: a3b34...9b1 Vi bor og i Asker og her feires det. I hvert fall noen. Jeg syns det er en fin ting å gjøre i disse rare tidene - opprettholde en viss grad av normalitet. Dessuten mener jeg det er viktig for barna å ha noe å se frem til. Glede seg. Anonymkode: 35670...559
Hengebukksvinet Skrevet 4. februar 2021 #7 Skrevet 4. februar 2021 Jeg hadde ikke sluppet 20 unger inn i huset i disse tider. Det er helt uaktuelt. Det hadde blitt familie med besteforeldre , tanter/onkler, og barnets kusiner/fettere. Hadde det blitt flere til sammen enn jeg var komfortabel med, hadde jeg holdt to selskap!
KellyTaylor Skrevet 4. februar 2021 #8 Skrevet 4. februar 2021 Satt akkurat å funderte over dette. Fikk ingen bursdag i fjor og all lekeland/ trampolinepark utgår. Mulig vi tar det ute ved ei grillhytte og har skattejakt i stedet.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2021 #9 Skrevet 4. februar 2021 Droppet det i år, feirer utebursdager her og nå er det - 10-16 grader, så har bare besteforeldre i år Anonymkode: e4773...1d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå