Gå til innhold

Danmark innfører vaksinepass

Anbefalte innlegg

https://www.dagbladet.no/studio/nyhetsstudio/5?post=55720 jeg tror vi kan forvente noe lignende her også etterhvert. Det vil jo i grunn bli interessant hvordan det vil fungere dersom man ikke får vaksine for de mellom 18 og 45. Tenker i grunn at dersom alle over 18 får tilbud om vaksine så er det et positivt tiltak. 

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144413933-danmark-innf%C3%B8rer-vaksinepass/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Det vil vel fungere akkurat som du tidligere har tenkt. Eller har du nå betenkeligheter fordi du ikke lengre er sikret vaksine?😅 Uansett så bør man ikke reise fordi barna er helt ubeskyttet

Anonymkode: 06419...f85

Det beste med et slikt pass vil være at samfunnet åpnes igjen. Folk kommer ut av hjemmekontor og kan omgås mer. Konserter og idrett. Blir spennende å følge med på

mamma til adhd gutt<3 skrev (1 minutt siden):

Det beste med et slikt pass vil være at samfunnet åpnes igjen. Folk kommer ut av hjemmekontor og kan omgås mer. Konserter og idrett. Blir spennende å følge med på

Hehe! Du likte ideen når du tenkte den også gjaldt deg. Men nå....😂 
Uansett så vet ikke vi mer enb fagfolk og dette blir bare gjetninger og konspirasjonsteorier. Eller hur? 

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Uansett så vet ikke vi mer enb fagfolk og dette blir bare gjetninger og konspirasjonsteorier. Eller hur? 

Jeg liker tanken uansett. Når det gjelder vaksinen så får jeg den under risikogruppe. Det blir spennende å følge med. Regner med å høre mer på pressekonferansen senere 

Annonse

mamma til adhd gutt<3 skrev (Akkurat nå):

Jeg liker tanken uansett. Når det gjelder vaksinen så får jeg den under risikogruppe. Det blir spennende å følge med. Regner med å høre mer på pressekonferansen senere 

Særlig spennende er det ikke. Men lykke til da, og husk å jobbe litt på hjemmekontoret 

Særlig spennende er det ikke. Men lykke til da, og husk å jobbe litt på hjemmekontoret 

Jeg synes det er spennende. Jeg gleder meg veldig til å komme på kontoret igjen.  Blir godt å kunne se kolleger igjen. 

mamma til adhd gutt<3 skrev (8 minutter siden):

Det gjør jo ikke det, så lenge det er sykehjemspasienter og andre eldre som blir vaksinert. Regjeringen har jo varslet at de ikke åpner opp noen ting før mesteparten av folk i Norge er vaksinert.

Anonymkode: eea07...bdd

mamma til adhd gutt<3 skrev (2 minutter siden):

Jeg synes det er spennende. Jeg gleder meg veldig til å komme på kontoret igjen.  Blir godt å kunne se kolleger igjen. 

Blir det mindre DiB på det fysiske kontoret da? :D 

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Hvordan kan det være konspirasjonsteorier eller en påstand uten involvering av fagfolk, når HI har lenket til en sak hvor det bekreftes at dette gjennomføres? Her virker du bare desperat etter å ta HI på noe, og det blir ganske så pinlig. 

Anonymkode: 654b7...c0b

Det gjør jo ikke det, så lenge det er sykehjemspasienter og andre eldre som blir vaksinert. Regjeringen har jo varslet at de ikke åpner opp noen ting før mesteparten av folk i Norge er vaksinert.

Da må vi bare håpe på fortgang angående vaksiner. Norge ser mye til Danmark og det blir spennende å se hvordan Norge reagerer på dette. 

Annonse

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Hvordan kan det være konspirasjonsteorier eller en påstand uten involvering av fagfolk, når HI har lenket til en sak hvor det bekreftes at dette gjennomføres? Her virker du bare desperat etter å ta HI på noe, og det blir ganske så pinlig. 

Jeg viste bare til hennes eget svar i en annen tråd om vaksine😂 

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Jeg gleder meg til coronapass! Bor i Danmark, og hvis dette betyr at samfunnet åpner igjen, så er det absolutt gledelig👏🏼

Det skjønner jeg godt! 

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Det handlet om russiske vaksiner og hvorvidt vi bør bruke dem eller de vi bruker nå. Det vet ingen noe om. Denne saken handler om noe vi faktisk vet. Vi vet at Danmark innfører vaksinepass 

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Hva skal de bruke dem til?

Du får forøvrig et skriv på at du er vaksinert i Norge også tror jeg.

Anonymkode: 9be2f...1b3

De skal bruke dem til å åpne samfunnet. Folk kan dra på kontoret, konserter, reiser både privat og i jobbsammenheng. Poenget er en gradvis gjenåpning av samfunnet. 

mamma til adhd gutt<3 skrev (1 minutt siden):

De skal bruke dem til å åpne samfunnet. Folk kan dra på kontoret, konserter, reiser både privat og i jobbsammenheng. Poenget er en gradvis gjenåpning av samfunnet. 

Er vel ikke helt det det står da...

Anonymkode: 5c354...b22

mamma til adhd gutt<3 skrev (8 minutter siden):

Så hvis man er frisk og rask og ikke får tilbud om vaksine, blir man avspist med hjemmekontor og ingen muligheter for å leve?

Så hvis man er frisk og rask og ikke får tilbud om vaksine, blir man avspist med hjemmekontor og ingen muligheter for å leve?

Det blir spennende å se hvordan det blir. I Danmark skal (slik jeg forstår det) alle voksne tilbys vaksinen. Vi må bare avvente mer informasjon 

Anonym bruker skrev (28 minutter siden):

Og? Dette er en helt annen tråd. Du er den eneste som ler.

Må være ensomt å være stalker

Jeg får vaksinen på torsdag i og med at jeg kommer under kritisk personell. Ser frem til å få den å håper at vaksinasjonsprogrammet går fortere fremover nå. Både som helsepersonell og som privatperson. 

Hvorfor skal vi ikke ha lov til å glede oss til å reise å leve normalt igjen? Jeg GLEDER meg til å reise igjen så jeg kan besøke venner og bekjente i utlandet. Jeg skjønner adhdmamma godt jeg å er drittlei av at noen på liv og død må kritisere henne hele tiden. Folkeskikk er visst en sagablott snart å hetsing en del av normalen! 

Anonymkode: ccdfa...f0d

• Opprett ny...