Gå til innhold

Jobber i barnehage. Bestille koronatest ved første minste tegn på forkjølelse?

Anbefalte innlegg

Syns det er så vanskelig! 
Var på jobb i går. Helt fin. Jobber redusert, så jeg hadde fri i dag. Våknet og kjente at det kriblet i halsen. Er ikke syk, ikke dårlig osv osv. Kun litt kribling i halsen. Som om en forkjølelse muligens er på vei. 
Jobber i en kommune med veldig lite smitte. 

Anonymkode: 0d35c...778

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (57 minutter siden):

Syns det er så vanskelig! 
Var på jobb i går. Helt fin. Jobber redusert, så jeg hadde fri i dag. Våknet og kjente at det kriblet i halsen. Er ikke syk, ikke dårlig osv osv. Kun litt kribling i halsen. Som om en forkjølelse muligens er på vei. 
Jobber i en kommune med veldig lite smitte. 

Her ringer vi lederen og blir enig om hva vi gjør videre.

Anonymkode: d277d...4cb

Jeg syns det er lov å se an en dag altså. Den såre halsen jeg opplevde med korona var ikke til å ta feil av. Hodepinen og verkingen i kroppen kom rett etterpå. Så hvis du kjenner på kroppens signaler utover dagen kan du vurdere det til kvelden/morgenen igjen. 

(ville også tatt i betraktning om jeg bodde i et område med mye smitte) 

Takk for fine svar 😃

Jeg tenker egentlig som deg, Optatium. At det må være mulig å se det an en dag. Men likevel så er det vanskelig å vite når man står midt oppi det. 
Våkner jeg verre i morgen, bør jeg jo ikke gå på jobb. Og da vil jeg jo føle meg litt dust iom jeg har «sløst bort en dag», om dere forstår? 

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Takk for fine svar 😃

Jeg tenker egentlig som deg, Optatium. At det må være mulig å se det an en dag. Men likevel så er det vanskelig å vite når man står midt oppi det. 
Våkner jeg verre i morgen, bør jeg jo ikke gå på jobb. Og da vil jeg jo føle meg litt dust iom jeg har «sløst bort en dag», om dere forstår? 

Neida, du har ikke sløst bort noe, det går nok fint ☺️

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Takk for fine svar 😃

Skulle testen være positiv har det uansett lite å si med en dag fra eller til ☺️

• Opprett ny...